حمایت دانشجویان از جبهه مقاومت راه امام و شهدا را تداوم می‌بخشد

بوشهر- ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هنگامی که جوانان و دانشجویان به صحنه حمایت از جبهه مقاومت وارد می‌شوند، ما می‌توانیم راه حقیقتی را که امام راحل و شهدا به ما هدیه دادند، به‌طور شایسته ادامه و آن را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرحیم افروغ یکشنبه‌ شب در اجتماع دانشجویان بوشهری که با هدف محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله در ساحل خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت‌های بی‌نظیر تاریخ همواره در تداوم مسیر انسانیت و مبارزه برای آزادی نقش برجسته‌ای داشتند و مبارزان غیور جبهه مقاومت و به‌ویژه سید مقاومت نیز علمداری جبهه اسلام را بر عهده گرفته‌اند و تغییرات بزرگی در جهان به وجود آورده‌اند.

وی بیان کرد: این مسیر باید به‌دقت تبیین شود، چراکه در سال‌ها و دهه‌های آینده، نسبت به عملکرد ما قضاوت خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: در شرایطی که اسلام به اوج خود رسیده و تمامی جبهه‌های استکبار در مقابل جبهه مقاومت در آستانه تسلیم قرار دارند، ما باید نقش و جایگاه خود را در این حرکت تاریخی پیدا کنیم و در تداوم این مسیر تردیدی نداشته باشیم.

افروغ ادامه داد: اگرچه اسلام در مقاطع مختلف بزرگان خود را از دست داده است، اما این امر خللی در ادامه حرکت ایجاد نخواهد کرد و این مهم در شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی تکرار شده است.

وی اظهار کرد: مسیر مقاومت برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس همچنان ادامه دارد و سرنوشت منطقه توسط جبهه مقاومت رقم خواهد خورد.

افروغ یادآور شد: ساختار قدرتمندی که تحت مدیریت رهبر انقلاب و سید حسن نصرالله شکل گرفته است، حتی با شهادت فرماندهان نیز تضعیف نخواهد شد و با ساختارسازی، این جبهه با قدرت به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: بدون تردید و با اطلاعاتی که وجود دارد، به‌زودی قوای درونی جبهه مقاومت طومار رژیم به بن‌بست رسیده و اشغالگر قدس را در هم خواهد پیچید.

افروغ عنوان کرد: در شرایط کنونی باید عملیات رسانه‌ای دشمن مدیریت شود و یکی از این رویکردها این است که در شرایط جنگی دبیرکل جدید حزب‌الله لبنان تعیین نشود.

بیشتر بخوانید

امام جمعه بوشهر: شهید سید حسن نصرالله، مالک اشتر جبهه مقاومت بود

فیلم | مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدحسن نصرالله در بوشهر

وی افزود: در این بین جامعه دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران باید با تبیین اهداف و رویکرد جبهه مقاومت به تقویت روزافزون این جبهه کمک کرده و تئوری آینده بدون صهیونیست و رژیم غاصب صهیونیستی را ترسیم کنند.

افروغ یادآور شد: پشتوانه‌ای که خداوند منان برای رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت دیده است، بدون تردید دوباره منجر به نصرت و پیروزی‌های غرورآفرین این جبهه می‌شود.

وی اظهار کرد: امروز همگان باید به بهترین شکل ممکن حمایت خود را از حزب‌الله لبنان انجام دهند تا به‌زودی جشن نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادسازی فلسطین عزیز از این غده سرطانی را خواهیم گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha