نتانیاهو بزرگترین دروغگو است/ «بی‌بی» اسرائیل را به سوی ویرانی می‌برد

تهران - ایرنا - شماری از خانواده های اسرای صهیونیست امروز دوشنبه علیه سیاست های «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی قدس تجمع کرده و او را «بزرگترین دروغگو» توصیف کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، خانواده های اسرای صهیونیست در بیانیه خود در این تجمع، نتانیاهو را دشمن رژیم صهیونیستی توصیف کردند و گفتند که او در طول سال های حکومتش به جان بستگان اسیر آنها اهمیتی نداده است.

آنها خطاب به نتانیاهو افزودند: تو نمی توانی لکه ننگ شکست خودت در بازگرداندن اسیران از نوار غزه را پاک کنی.

خانواده های اسیران صهیونیست به نتانیاهو گفتند: تو حکم مرگ فرزندان ما صادر می کنی. آنها از گرسنگی رنج می برند و با خطر مرگ مواجه هستند. نجات جان آنها مهمتر از جنگ است.

این خانواده ها خطاب به نتانیاهو تاکید کردند: به تو خاطرنشان می کنیم که اسیران فقط از طریق قرارداد (مبادله اسرا) بازمی گردند.

خانواده های اسیران صهیونیست افزودند: تو بزرگترین دروغگو هستی و ما را به سمت خرابی و ویرانی سوق می دهی.

پیشتر نیز خانواده‌های اسرای صهیونیست کابینه رژیم صهیونیستی و در صدر آن نتانیاهو را مقصر ماندن بستگان خود در اسارت در نوار غزه دانسته بودند و به همین دلیل، به صورت روزانه تظاهراتی را علیه او در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی برگزار و خواستار برکناری وی از ریاست کابینه شده بودند.

به گزارش ایرنا، مقاومت فلسطین در نوار غزه هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲)در عملیاتی غافلگیرانه وارد شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه شده و حدود ۲۵۰ صهیونیست را به اسارت گرفت.

تعدادی از این اسرا در اقدامی انسان‌دوستانه آزاد شدند. شمار دیگری از آنها نیز طی عملیات تبادل اسیران میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس آزاد شدند. با این وجود تعدادی از آنها به دلیل بی‌توجهی‌های کابینه تندرو رژیم اشغالگر و تداوم حملات وحشیانه به نوار غزه کشته شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha