۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85612648
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیت الله جزایری: شهادت دبیرکل حزب الله لبنان تیر خلاصی بر پیکره صهیونیست است

اهواز - ایرنا - زعیم حوزه های علمیه خوزستان گفت: فقدان عالم مجاهد شهید سیدحسن نصرالله مصیبت سنگین و غیر قابل تصوری برای جهان اسلام است اما شهادت این مبارز عالی‌قدر تیر خلاصی بر پیکره رژیم صهیونیستی است.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جنایت‌های چند ماه اخیر رژیم صهیونیستی و شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله، مصیبت در جهان اسلام است اما یاد و خاطره این شهید والامقام و مکتب ایشان هیچگاه به پایان نخواهد رسید.

وی افزود: علامه مجاهد شهید سید حسن نصرالله، اسوه ایمان و تقوا بود که بیش از ۳۰ سال با کمال حکمت و درایت جبهه مقاومت را اداره و رژیم صهیونیستی را از لبنان بیرون کرد و خدمات ارزشمندی نیز در این سالها برای تقویت جبهه مقاومت ارایه کرد.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان ادامه داد: بی شک غم از دست دادن این شخصیت بزرگ برای ما بسیار سنگین است اما خون این شهید گرانقدر از حیاتش تاثیرگذاری بیشتری دارد چرا که در بین علمای بزرگ مرسوم است که شهادتشان طوفانی از طغیان ایجاد می‌کند که هیچ قدرتی توانایی کنترل آن را ندارد.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در این روزها نفس‌های آخر خود را می کشد و شهادت این مجاهد برجسته نیز تیر خلاصی بر پیکره نتانیاهوی جنایتکار است.

آیت الله موسوی جزایری خاطر نشان کرد: یاد و خاطره شهدای فلسطین و غزه را گرامی می داریم و همواره با قاطعیت، پشتیبان جبهه مقاومت تا نابودی رژیم جعلی صهیونیستی، خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان جمعه ۶ مهرماه در جریان حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha