فرماندار تربت‌حیدریه: انقلاب اسلامی جهانی شده است + فیلم

تربت حیدریه - ایرنا - معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: اکنون شاهد عملی شدن شعار امام راحل (ره) در زمینه جهانی شدن انقلاب اسلامی هستیم و روند پر افتخار آن ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر کی‌پور روز دوشنبه در راهپیمایی مردم تربت حیدریه در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در لبنان و غزه و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و یارانش افزود: منافقان کور دل در دهه ۶۰ یاران امام (خمینی) و انقلاب را ترور کردند و آن ترورها منجر به استحکام نظام اسلامی شد و ترورهای امروز رژیم صهیونسیتی هم منجر به استحکام بیشتر جبهه مقاومت می‌شود.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی همانند منافقان دهه ۶۰ که ۱۷ هزار نفر را ترور کور کردند، در حال ترور رهبران و یاران جبهه مقاومت است اما بداند که به نتیجه نخواهد رسید.

فرماندار تربت‌حیدریه اضافه کرد: دشمنان بدانند در فرهنگ اسلامی شهادت را تبریک و تسلیت می گوییم، تسلیت برای اینکه چرا به آن مقام نرسیده‌ایم و تبریک برای فردی که به این مقام رسیده است، برای مردم دارای این فرهنگ هیچ تهدیدی اثر گذار نخواهد بود.

وی گفت: مردم شهرستان پر افتخار تربت حیدریه به عنوان پیشتاز انقلاب که ۴۳ روز قبل از پیروزی انقلاب، انقلاب را در شهرستان به پیروزی رساندند به صهیونست ها و پشتیبانانش اعلام می‌کنند که محکم و استوار در مسیر انقلاب اسلامی خواهند ماند و از مبانی انقلاب و جبهه مقاومت حمایت خواهیم کرد.

کی پور بیان کرد: این مردم انتظار دارند از انسجامی که در کشور بین ارکان و مجموعه سران کشور تحت لوای رهبری ایجاد شده است، بزودی انتقام کلید بخورد و شاهد نابودی صهیونیست ها باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha