ادای احترام جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به مقام والای شهید سید حسن نصرالله

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمعی از اعضای این کمیسیون با حضور در دفتر مرکزی حزب الله لبنان در تهران، به مقام شامخ شهیدسیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله لبنان ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ابراهیم رضایی امروز دوشنبه - ۹ مهرماه - به خبرنگاران گفت: در این دیدار اعضای کمیسیون با سیدعبداالله صفی الدین نماینده جنبش حزب الله لبنان در تهران دیدار کرده و شهادت رهبر حزب الله و جمعی از مجاهدان مقاومت را تسلیت گفتند.

وی یادآورشد: نماینده حزب الله لبنان در تهران در این دیدار تاکید کرد که بی تردید پیروزی از آن مقاومت و حزب الله خواهد بود و به برکت خون این شهیدان آینده از آن مقاومت و حزب الله است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یادآور شد: صفی الدین در این دیدار تاکید کرد که حزب الله برای آینده نگران نیست و با قدرت و قوت به مسیر خود در مبارزه با صهیونیست‌ها ادامه خواهد داد. همچنین ایشان به این موضوع اشاره کرد که خون شهید نصرالله پربرکت‌تر و موثرتر از دوران حیات ایشان تاثیرگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: ایشان به این موضوع اشاره کرد که همانطور که دشمن از شهیدسلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی می‌ترسد، صهیونیست‌ها از شهید نصرالله بیش از سیدحسن نصرالله ترس دارند.

رضایی اضافه کرد: در ادامه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس حاضر شده و با خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران و ابوشریف نماینده جهاد اسلامی در تهران دیدار کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: در این نشست خالدقدومی و ابوشریف گزارشی از وضعیت فلسطین، غزه و منطقه به اعضای کمیسیون ارائه دادند و نماینده جنبش حماس در تهران به این موضوع تاکید کرد که دشمن صهیونیستی امروز در اقلیت است و قطعا شکست خواهد خورد.

وی ادامه داد: نماینده جهاد اسلامی نیز در این دیدارضمن تاکید بر وحدت گروه‌های مقاومت، این موضوع را یادآور شد که مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت و روحیه رزمندگان مقاومت بالا است و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون در این دیدارها بر پشتیبانی از محور مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کردند و حمایت قاطع کمیسیون امنیت ملی مجلس از جریان‌های مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین را اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha