۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85613042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوی تکواندوکار زنجانی به اردوی تیم ملی راه یافت

زنجان - ایرنا - رییس هیات تکواندو استان زنجان گفت: سونا رزاقی بانوی تکواندوکار استان در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال موفق شد به اردوی تیم ملی راه یابد.

اصغر محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۹ پومسه‌کار استان در مسابقات انتخابی تیم ملی ایران جهت اعزام به مسابقات جهانی به میدان رفتند.

وی با اشاره به اسامی این تکواندوکاران، گفت: سونا رزاقی، راضیه حسنلو، پرستو زینالی، هستی جعفری، مهدیا ورقایی، غزاله مقدم، آوا سلطانی، شیدا حجتی و ستایش کرمی ۹ نماینده هیات تکواندو استان در مسابقات انتخابی تیم ملی بودند.

محمدی ادامه داد: در پایان رقابت های انتخابی تیم ملی پومسه بانوان، ۱۷ تکواندوکار به اردوی آماده سازی دعوت شدند که سونا رزاقی از استان زنجان در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال نیز به این اردو راه یافت.

وی گفت: رقابت های پومسه قهرمانی جهان ۱۰ تا ۱۴ آذرماه به میزبانی هنگ کنگ برگزار خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: به همین منظور رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان جهت دعوت از بهترین ها به اردوی آماده سازی برگزار شد و نفرات برتر باید ۱۶ مهرماه خود را به کادر فنی تیم ملی در محل فدراسیون تکواندو معرفی کنند.

هم اکنون جمعیت آماری بالغ بر ۲۴ هزار نفر در تکواندو زنجان فعال هستند.

استان زنجان در سطح مربیان در بخش زنان و مردان ۲۴۵ مربی و ۱۲۰ داور دارد که از این تعداد ۸۵ نفر فعال هستند و در باشگاهها و کلاس های مختلف شرکت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha