۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85613115
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم پدیده شرجی تا اواخر هفته در خوزستان

۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱
کد خبر: 85613115
تداوم پدیده شرجی تا اواخر هفته در خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: استقرار جریانات جنوبی تا روز پنجشنبه در استان، سبب افزایش رطوبت در بیشتر نقاط استان خواهد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز دوشنبه بیان کرد: در این مدت به ویژه امروز دوشنبه و روز چهارشنبه با توجه به ضرایب بالای ناپایداری، رشد ابر و رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

وی افزود: همچنین تا روز چهارشنبه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی، وزش باد در برخی ساعات به صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه ای پیش‌بینی می‌شود و احتمال برخاستن گرد و خاک موقتی و همرفتی در این مناطق وجود دارد؛ شمال خلیج فارس نیز تا روز چهارشنبه مواج خواهد بود.


سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته آبادان با ۴۱.۳ و ایذه با ۱۸.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۰.۴ و حداقل ۲۶.۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به بالابودن ضرایب ناپایداری، افزایش رطوبت، رشد ابرهای همرفتی و رگبار پراکنده و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید و تندبادهای لحظه ای و احتمال وقوع گرد وخاک محلی و موقتی از روز دوشنبه تا سه شنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha