بوشهری: انحلال تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان صحت ندارد
عکس تزئینی است

تهران- ایرنا- رئیس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند گفت: مباحث مطرح شده در خصوص انحلال تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان صحت ندارد و همه در تلاش هستند تا این تیم با قدرت در لیگ برتر به میدان برود.

سام بوشهری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به مباحث مطرح شده در خصوص انحلال تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد و همه مدیران و مسئولان در صدد هستند تا با رفع مشکلات، این تیم با قدرت وارد لیگ شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تعویق یک هفته‌ای لیگ برتر این فرصت را داریم تا موانع و مشکلاتی را حل کنیم. با توجه به ماهیت تیم بسکتبال ما نیازمند برخی مجوزها هستیم که این کار در حال انجام است و همه مدیران و مسئولان در تلاشند تا تیم بدون مشکل و دغدغه وارد لیگ برتر شود. مردم استان نیز از این تیم به خوبی حمایت می‌کنند و امیدواریم در این فصل نتایج خوبی بگیریم.

رئیس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند تاکید کرد: نشست‌ها و جلساتی در این خصوص برگزار شده و همه در تلاش هستند تا در زمان باقی مانده همه مشکلات حل شود. در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باید به مصاف کاله مازندران برویم که این بازی در تهران خواهد بود و امیدواریم شروع خوبی در این فصل داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha