۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۱
کد خبر: 85613360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پیشکسوت دفاع مقدس: حزب الله امروز شکست‌ناپذیر شده است

شیراز - ایرنا- پیشکسوت دوران دفاع مقدس فارس گفت: حزب‌الله امروز شکست ناپذیر شده است و مستحکم باقی خواهد ماند و نباید نسبت به شکست رژیم صهیونیستی تردید و شک به خودمان راه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار لطف الله یدالهی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: مردمانی که به مبانی اعتقاد داشته و با ولایت باشند، دلشان نسبت به پیروزی امت اسلام مستحکم است.

وی افزود: حزب الله درخت تناور و پرثمری بود که در بیابان‌ها رویید و انواع توفان‌ها را پشت سر گذاشت و سرخم نکرد برعکس درختان لب جوی که به آسانی آسیب می‌بینند.

یدالهی با بیان اینکه حزب الله در بیش از ۴۰ سال که از عمر آن می‌گذرد و هر سال بزرگتر شده، گفت: امروز حزب الله به دیگر گروه‌های مقاومت مانند انصار الله نیز جهت بخشیده است.

پیشکسوت دفاع مقدس: حزب الله امروز شکست‌ناپذیر شده است

جانشین فرمانده لشکر المهدی(عج) در دوران دفاع مقدس افزود: منافقان و آنهایی که ایمان ضعیفی دارند، این سخن پیامبر که اسلام روم و ایران را فرا می‌گیرد مسخره می‌کردند اما عزت و ذلت دست خداوند است.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس که رزمندگان مشغول جنگ بودند و امام خمینی (ره) فرمودند که راه قدس از کربلا می‌گذرد در حالی که برخی شهرهای ایران در اشغال نیروهای بعثی بود،صدام اعلام کرده بود که ظرف یک هفته به تهران خواهد آمد اما امروز میلیونها زائر ایرانی اربعین به زیارت می‌روند.

وی اضافه کرد: امروز نیز رهبر معظم انقلاب فرمودند:" در قدس نماز خواهیم خواند."

یداللهی گفت: راه قدس و شهادت، راه محمد (ص) و آل مطهر ایشان است و تاثیر قیام حسین (ع) در امت اسلامی هر روز بیشتر می‌شود.

پیشکسوت دفاع مقدس: حزب الله امروز شکست‌ناپذیر شده است

این پیشکسوت دفاع مقدس گفت: اصلاحات در حال انجام است و امت اسلامی بیدار شده است.

وی با بیان اینکه بیداری امت اسلامی سطوح مختلفی دارد، عنوان کرد: امروز میلیون‌ها نفر آماده‌اند جان خود را در این راه فدا کنند و پزشکان و رزمندگان بسیاری برای اعزام به لبنان و فلسطین اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس اظهار کرد: انبیا و اولیای الهی هیچگاه دچار تردید نشدند و اگر شهدا بار دیگر برگردند همان راه خود را با قوت ادامه می دهند.

این پیشکسوت دفاع مقدس ادامه داد: امروز رژیم جنایتکار صهیونیستی آسیب‌های خود را به شدت سانسور می‌کند در حالی که صهیونیست‌ها در فرار به سمت پناهگاه‌ها زخمی شده‌اند.

یدالهی با بیان اینکه امروز آمریکا در این ترور نقش داشته و دیگر نمی‌تواند بگوید خبر نداشتم اظهار کرد: مسئولان همه باید پشت سر مقام معظم رهبری باشند.

پیشکسوت دفاع مقدس: حزب الله امروز شکست‌ناپذیر شده است

مراسم گرامی‌داشت سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان و دیگر شهدای جبهه مقاومت، شامگاه دوشنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

در این مراسم که در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد، پس از سخنرانی سردار یدالهی، حاج مهدی سلحشور به مرثیه سرایی پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha