آیت الله حیدری: تفرقه میان کشورهای اسلامی موجب گستاخ شدن رژیم صهیونیستی شده است

دزفول – ایرنا – نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی عملی کشورهای اسلامی در برابر جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی گفت: تفرقه میان کشورهای اسلامی موجب گستاخ شدن این رژیم در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه و لبنان شده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محسن حیدری دوشنبه شب در آیین بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در حرم دانیال نبی(ع) شوش تاکید کرد: با توجه به حکم شرعی و قطعی رهبر معظم انقلاب برای کمک به لبنان آمادگی خود را برای نبرد با رژیم کودک کش صهیونیستی تا نابودی این رژیم غاصب اعلام می‌کنیم.

وی افزود: پس از فتوای شرعی رهبر معظم انقلاب برای آزادسازی مسجد الاقصی و کمک به لبنان بر همه لازم است هر چه در توان دارند برای کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان به میدان بیاورند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سید حسن نصرالله مجاهدی کم نظیر بوپ بیش از ۴۰ سال برای شهادت انتظار کشید، گفت: اسراییل در طول ۷۶ سال عمر خود همواره دست برتر را داشت و در جنگ ۶ روزه ۶ کشور عربی را در هم کوبید ولی در برابر حزب الله لبنان برای نخستین بار شکست خورد و قهرمان این نبرد سید حسن نصرالله بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی روحیه مقاومت و پایداری را در منطقه زنده کرد، افزود: حزب الله لبنان از بدو تاسیس تربیت یافته مقام معظم رهبری بود.

باید درس ولایتمداری را از شهید سیدحسن نصرالله آموخت

آیت الله حیدری گفت: سید حسن نصرالله با برنامه ریزی دقیق و منظم در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی، نخستین شکست را در سال ۲۰۰۶ میلادی بر رژیم غاصب تحمیل و این رژیم را از لبنان بیرون کرد.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله رهبر بی نظیر جهان عرب بود، افزود: سید حسن نصرالله در عین قدرت، محبوبیت و صلابت، بسیار ولایتمدار بود و باید درس ولایتمداری را از این شهید بزرگوار آموخت.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حزب الله لبنان به رهبری مجاهد کبیر سید حسن نصرالله، اسطوره شکست ناپذیر رژیم غاصب صهیونیستی را در هم شکست.

وی ادامه داد: سیدحسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی بازوان قدرتمند ولایت فقیه در برابر استکبار جهانی، صهیونیسم و تروریست‌های داعشی بودند که جبهه مقاومت را به کل منطقه گسترش دادند و فخر و عزت را برای اسلام رقم زدند.

مدیریت مقاومت یمن، فلسطین و لبنان در دست سید حسن نصرالله بود

آیت الله حیدری، با بیان اینکه مدیریت مقاومت یمن، فلسطین و لبنان در دست سید حسن نصرالله بود، اظهارکرد: خون شهید نصرالله موجب جریان یافتن سیل خشم ملت‌ها علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهد شد و شکستی سخت را بر این رژیم غاصب تحمیل می‌کند.

وی جنگ کنونی جبهه مقاومت با رژیم غاصب را سرنوشت ساز و تعیین کننده دانست و افزود: پیروزی جبهه مقاومت بر جنایتکاران غاصب و کودک کش صهیونیستی قطعی است و هیچگونه تردیدی در آن وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهر ۱۴۰۳ منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha