سردار نوعی اقدم: جبهه مقاومت راه سید حسن نصرالله را با قدرت ادامه می‌دهد

دزفول - ایرنا - یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: جبهه مقاومت راه عزت آفرین و پر افتخار سید حسن نصرالله در دفاع از مظلومان فلسطین و مبارزه با رژیم غاصب و جنایت کار صهیونیستی را با قدرت ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، سردار رحیم نوعی اقدم یکشنبه شب در یادواره شهدای شهر امام شهرستان دزفول در جوار مزار شهدای گمنام این شهر، سید حسن نصرالله را سید مقاومت و ابر مرد تاریخ دانست و اظهار کرد: سید حسن نصرالله در تمام دوران حیات خود، ولایت مدار و مطیع مطلق ولایت فقیه بود.

وی گفت: قیام خمینی کبیر به پشتوانه ملت بزرگ ایران در حالی به انقلاب اسلامی ختم شد که تمام کشورهای دنیا به یکی از ۲ قطب شرق و غرب وابسته بود و در چنین شرایطی جمهوری اسلامی با شعار «نه شرقی و نه غربی» تشکیل شد و قطب سوم دنیا شکل گرفت.

این فرمانده جبهه مقاومت افزود: جبهه مقاومت به فرماندهی سردار بزرگ اسلامی حاج قاسم سلیمانی تمام نقشه های دشمنان در منطقه را خنثی و کشورهای عراق و سوریه را از داعش نجات داد.

وی با بیان اینکه جامعه ای که سلطه استبکار را بپذیرد رنگ عزت و اقتدار را نخواهد دید بیان کرد: مقاومت بی نظیر مردم ایران و دزفول قهرمان در دوران دفاع مقدس و ایستادن در برابر همه قدرت ها و فشارها ریشه اقتدار کنونی کشور است.

سردار نوعی اقدم افزود: تقدیم سرداران و فرماندهان در راه خدا و دفاع از آرمان های الهی موجب عزت و اقتدار جبهه مقاومت است.

وی با تاکید بر اینکه نبرد حسینیان و یزیدیان در طول تاریخ جریان داشته و دارد گفت: افتخار پاسداران انقلاب اسلامی فدا شدن در راه دفاع و امنیت ملت بزرگ ایران است.

این فرمانده دفاع مقدس، هر گونه اعتماد به وعده های آمریکا را ساده لوحانه دانست و بیان کرد: ایستادن در مسیر حق هزینه دارد و کسی می تواند در این مسیر گام بردارد که از پرداخت این هزینه ابایی نداشته باشد و تقدیم شهدای بزرگ یکی از این هزینه هاست.

وی با بیان اینکه مسیر مقاومت با قدرت ادامه دارد، افزود: رژیم غاصب، کودک کش و جنایتکار صهیونیستی باید از زمین محو شود و تا این آرمان محقق نشود، جبهه مقاومت از پای نخواهد ایستاد.

سردار نوعی اقدم گفت: حزب الله با قدرت و شجاعت در برابر فشارها و توطئه ها ایستاده است و تمام نقشه های رژیم غاصب اسراییل را در منطقه برهم زده است.

سردار نوعی اقدم: جبهه مقاومت راه سید حسن نصرالله را با قدرت ادامه می‌دهد

جامعه ای که شهادت دارد هرگز شکست نخواهد خورد

امام جمعه شهر امام دزفول نیز با بیان اینکه صبر در حوادث و ایستادگی در مشکلات از جمله ویژگی های مومن است فگفت: فرهنگ شهادت عزت آفرین و موجب اقتدار است و جامعه ای که شهادت دارد هرگز شکست نخواهد خورد.

حجت الاسلام احمد فیض الاسلام افزود: شهادت سیدحسن نصر الله اگر چه موجب حزن و اندوه جبهه مقاومت و آزادگان جهان شد ولی این خون پاک بر زمین ریخته به قدرت گیری بیشتر جبهه مقاومت منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: شهادت سیدحسن نصرالله موجب افزایش محبوبیت جبهه مقاومت در میان آزادگان و مردم عالم شد و خون مطهر این رهبر شجاع مقاومت به طور قطع موجب خیزش عظیم در مقاومت می شود.

سردار نوعی اقدم: جبهه مقاومت راه سید حسن نصرالله را با قدرت ادامه می‌دهد

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهر ۱۴۰۳ منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha