رژیم نامشروع صهیونیست برای جنایات خود هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد

تهران - ایرنا - جمعیت اسلامی فرهنگیان با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: رژیم نامشروع و منفور صهیونیست با پشتیبانی همه جانبه آمریکای جنایتکار نشان داد هیچ حد و مرزی برای جنایات خود متصور نیست .

در این بیانیه که نسخه ای از آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آماده است: روح بلند ملکوتی سید مقاومت مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر فرمانده رشید و سرافراز اسلام سید حسن نصرالله پس از سالها مجاهدت و مبارزه با رژیم صهیونیستی و نامشروع اسراییل به یاران شهیدش پیوست و بار دیگر شاهد بودیم که شهادت هنر مردان خداست و ثمره خون شهیدان وعده نهایی نصرت الهی برای مؤمنان و مستضعفان عالم است.

این بیانیه می افزاید: تاریخ وامدار بزرگمردی است که سرمایه پربهای جان و علم خویش را سالها در طبق اخلاص نهاده و در مسیر عزت و استقلال و مجاهدت خاموش و بی بروز ظهور داشته و سرانجام دشمن که سالها حضور پرفروغش را رصد می کرد ناجوانمردانه و بیرحمانه او را به شهادت رساند و یاد و خاطرش را جاودانه باقی گذاشت.

اعضای جمعیت اسلامی فرهنگیان تاکید کردند: رژیم نامشروع و منفور صهیونیست با پشتیبانی همه جانبه آمریکای جنایتکار نشان داد هیچ حد و مرزی برای جنایات خود متصور نیست جهانیان بدانند مردم ایران و مسلمانان جهان در کنار جبهه عزتمند مقاومت اسلامی لبنان خواهد ماند تا همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه دهد.

نویسندگان این بیانیه با یادآوری اینکه سیدحسن نصرالله عمری مجاهدانه زیست و توسط شیطانی ترین و باطل ترین نیروی عالم به شهادت رسید، این مصیبت بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت بزرگ اسلام و بویژه مردم حماسه ساز لبنان تسلیت گفتند و تاکید کردند: خون پاک این بزرگمرد مقاومت پیشران طوفان الاقصی و وعده های صادقی خواهد بود که زوال محتوم رژیم اشغالگر صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha