پیشرفت ۵۰ درصدی ابنیه‌های پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) در پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از پیشرفت عملیات عمرانی ۵۰ درصدی ابنیه‌های احداثی در مسیر پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) در محدوده منطقه ۱۷ مطابق با برنامه زمان‌بندی خبر داد.

به گزارش ایرنا، مهدی هدایت روز سه‌شنبه در جریان بازدید از ساختمان‌ها و فضاهای در حال احداث در مسیر پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) در محدوده منطقه ۱۷، اظهار کرد: عملیات عمرانی احداث آمفی تئاتر روباز در این پروژه نیز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما عملیات عمرانی بخش قابل توجهی از ابنیه و فضاهای این پروژه در محدوده منطقه ۱۷ به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد رسیده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: برای سه کیلومتر از ۹.۵ کیلومتر پروژه باغ‌راه حضرت زهرا(س) در محدوده منطقه ۱۷، ساختمان‌ها و فضاهایی با کاربری‌های تجاری، فرهنگی، خدماتی، فراغتی و درمانی در نظر گرفته شده است.

پیشرفت ۵۰ درصدی ابنیه‌های پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) در پایتخت

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن آستان مبارک امامزاده حسن در این محور، اضافه کرد: احداث میدان‌گاه امامزاده حسن ۸۰ درصد و ساختمان چهارطاقی جلوی امامزاده نیز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فضایی با قابلیت برگزاری رویدادهای مذهبی و آیینی در این قسمت پیش‌بینی شده است.

هدایت گفت: حدود ۷۰ درصد از عملیات عمرانی مرتبط با محوطه‌سازی پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا(س) در محدوده منطقه ۱۷ به اتمام رسیده و عملیات عمرانی مربوط به خدمات این محدوده در مرحله سفت‌کاری و اتمام اسکلت نیز به سرعت در حال اجراست تا پروژه در موعد مقرر تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

به گفته او، عملیات عمرانی احداث زمین بازی و زمین اسکیت اگرسیو در این محدوده نیز به پیشرفت ۵۰ درصدی نزدیک شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha