شهید نصرالله تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) بود

تبریز-ایرنا- فرمانده سپاه عاشورا گفت: شهید سیدحسن نصرالله تربیت یافته مکتب امام حسین (ع) و دلداده مکتب شهید قاسم سلیمانی بود.

به گزارش ایرنا، سردار اصغر عباسقلی‌زاده روز سه شنبه در جمع رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان آذرشهر، شهادت و فقدان حسن نصرالله را برای ما ملت لبنان و ایران بسیار دردناک دانست و افزود: وجود نصرالله باعث تقویت مبانی اسلام، جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل بود و ان‌شاءالله خون این شهید والامقام زمینه ساز ظهور آقا امام زمان (عج) باشد.

وی اظهار کرد: شهید حسن نصرالله که خود را شاگرد مکتب سردار دل‌ها شهید سلیمانی می‌دانست، جان خود را در راه خدمت و تقویت اسلام فدا کرد، عمل کننده به مکتب امام حسین (ع) بود و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

عباسقلی زاده با بیان اینکه ماهیت رژیم صهیونیستی در حال حاضر تغییر یافته است، یادآور شد: جنایات این رژیم کودک کش علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان و کشتار پیر و جوان و کودکان مظلوم، نشان از تغییر ماهیت رژیم صهیونیستی دارد، رژیمی که نه به عهد خود وفا می‌کند و نه ذره‌ای به بشریت ارزش قائل است.

وی جمعیت ۲ میلیارد نفری مسلمانان در جهان را مورد اشاره قرار داد و بر وجود غیرت و ایستادگی کشورهای مسلمان در مقابل جنایات رژیم صفاک اسرائیل تاکید و اضافه کرد: ما امروز در جبهه حق، در دفاع از مظلوم و در مقابل ظالم ایستاده‌ایم و به فرموده رهبری با قدرت هم در این مسیر خواهیم ایستاد.

عباسقلی زاده صدور انقلاب اسلامی را‏‏ ‏‏زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت دانست و با بیان اینکه خدمت به نظام اسلامی و تمامی تلاش ها باید در جهت زمینه سازی ظهور باشد، گفت: ما هر چقدر به نظام خدمت کنیم در حقیقت برای ظهور امام زمان (عج) زمینه‌سازی کرده‌ایم و دشمن در تلاش است تا مانع صدور انقلاب شود.

وی بر لزوم تبیین دستاوردهای دوران هشت دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و گفت: اگر ما دستاوردهای دفاع مقدس را به خوبی برای نسل جوان منتقل و تبیین کنیم، به طور قطع می‌تواند به دستیابی و حل مشکلات و مسائل امروز جامعه و عبور از گردنه‌های بحرانی در کشور کمک کند.

عباسقلی زاده حضور رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل را نشان از ایمان واقعی آنان دانست و یادآور شد: رزمندگان در اوایل پیروزی انقلاب، در انواع فتنه ها، جنگ هشت سال دفاع مقدس همواره در کنار و همراه انقلاب بودند و همه اینها برای ما افتخار است و جای بسی شکر دارد.

وی تاریخ را برای عبرت انسان ها مفید دانست و گفت: تاریخ نشان داده است هر ملتی که پشت پیامبر و امام خود نایستد، ذلیل دنیا و آخرت خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: اگر به دشمن وابسته باشیم ، آسیب خواهیم دید و طبق فرمایش خداوند در قرآن کریم، آنان به‌ غیر از بدی چیزی برای ما نمی‌خواهند و اگر پیشرفت کنیم ناراحت و اگر شکست خورده و غمگین باشیم، خوشحال می‌شوند.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند احتمال دارد یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای نخستین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha