۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85611534
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اراده ملت‌های مسلمان در مبارزه با ظلم مستحکم‌تر می‌شود

بروجرد - ایرنا -  مدیر فرهنگی و اموراجتماعی دانشگاه آیت‌الله بروجردی با تاکید بر اینکه راه مقاومت همچنان ادامه دارد، گفت: جنایت‌های اسراییل نه تنها اراده ملت‌های مسلمان را تضعیف نخواهد کرد، بلکه آنان را در مسیر مبارزه با ظلم و استکبار جهانی مستحکم‌تر خواهد نمود.

محمد حسین فکری روز یکشنبه با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله، شهید والامقام مقاومت، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سید حسن نصراله نه تنها یک رهبر سیاسی و نظامی، بلکه نماد مقاومت در برابر ظلم و ستمگری جهانی بود.

وی افزود: شهید سید حسن نصراله با شجاعت و اخلاص خود توانست الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان شود و اکنون با شهادت ایشان روحیه مقاومت در میان ملت‌های مظلوم منطقه بیش از پیش تقویت خواهد شد.

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام و مقاومت باید بدانند که با این گونه ترورها نمی‌توانند صدای حق‌طلبانه ملت‌های مسلمان را خاموش کنند.

مدیر فرهنگی و امور اجتماعی دانشگاه آیت‌الله بروجردی بیان کرد: این گونه اقدامات تروریستی نشان از ضعف و زبونی دشمنان مقاومت است، دشمنان، وقتی از شکست‌های پیاپی خود در میادین نبرد ناامید می‌شوند، به ترور شخصیت‌های برجسته روی می‌آورند، اما تاریخ ثابت کرده که این راهبرد هرگز نمی‌تواند جلوی پیشرفت و گسترش مقاومت را بگیرد.

فکری با تسلیت به ملت‌های مسلمان و خانواده شهید نصراله خاطرنشان کرد: راه مقاومت همچنان پرتوان ادامه دارد و خون شهیدان، مشعل راه مبارزان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha