زنگ عاطفه‌ها در مدارس یزد نواخته شد/ کمک ۵۰ میلیارد ریالی شهروندان استان

یزد- ایرنا - زنگ شور عاطفه‌ها، روز سه‌شنبه طی آیین‌هایی با حضور جمعی از مسوولان در سطح مدارس استان یزد نواخته شد؛ کمیته امداد استان اعلام کرد مردم نوع دوست یزد طی ۱۰ روز گذشته ۵۰ میلیارد ریال به این آیین کمک کردند.

به گزارش سه شنبه روابط عمومی کمیته امداد یزد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم نمادینی که به همین مناسبت در دبیرستان دخترانه فرزانگان حکیم زاده شهر یزد برگزار شد گفت: تفکر و تعقل، مانع نفوذ دشمن بر روح و روان دانش آموزان می‌شود و انقلاب اسلامی در تلاش است تا با نشر اسلام ناب محمدی، انسان را در مسیر رشد و تعالی قرار دهد.

آیت الله "محمدرضا ناصری" به ترفندها و تهاجم فرهنگی دشمن در فضای مجازی اشاره و اظهارکرد: مسئولان ما باید در این زمینه هوشیارتر عمل و فضای مجازی را مدیریت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هم گفت: این برنامه با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدیدبرگزار می شود.

"محمد شجاعان " هدف از برگزاری شور عاطفه‌ها را تامین لوازم تحصیل دانش آموزان بی بضاعت عنوان کرد و افزود: هفت هزار دانش آموز نیازمند در استان یزد وجود دارد که با کمک پنج میلیارد تومانی خیران، برای پنج هزار دانش آموز نیازمند لوازم تحصیلی فراهم شده است.

وی گفت: خیران استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و یا کد دستوری *۸۸۷۷*۰۳۵# واریز کنند.

افزون بر ۳۰۰ هزار دانش آموز در استان مشغول به تحصیل هستند؛ در استان یزد ۵۰ هزار نفر از خدمات کمیته امداد بهره مند میشوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha