زنگ جشن عاطفه‌ها در ایلام نواخته شد

ایلام - ایرنا- زنگ جشن عاطفه‌ها با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی این استان و مشارکت دانش آموزان در دبستان شهید منوچهر فرد شهر ایلام نواخته شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام روز سه شنبه حاشیه برگزاری این آیین، اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها در بیش از ۹۰۰ مدرسه این استان همزمان با بازگشایی مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می‌شود.

ناصر مرادی پویانی با بیان اینکه سال گذشته در آیین‌ جشن عاطفه‌های استان حدود ۱۶۷ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد، افزود: یش‌بینی می‌شود در جشن عاطفه های امسال بیش از ۲۰۰ میلیارد جمع آوری در سطح مدارس، پایگاه‌ها و مراکز نیکوکاری برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت جمع آوری شود.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۶۵ هزار پاکت مخصوص اهدای کمک بین دانش آموزان نیکوکار، ابراز کرد: جشن عاطفه‌ها در سال جاری با شعار "آینده‌ساز باشیم" در حال برگزاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام یادآور شد: همه کمک هایی که در این مدارس جمع آوری می شود در اختیار همین آموزشگاه ها قرار گرفته تا بر اساس شناختی که مدیران این مدارس از دانش آموزان نیازمند دارند برای توزیع در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و بین دانش آموزان توزیع شود.

مرادی پویانی با اشاره به اینکه هشت هزار دانش آموز در این استان از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند، تصریح کرد: فعالیت‌های متنوع و موثر کمیته امداد در زمینه‌های تحصیلی برای حمایت از نسل آینده کشور و فراهم کردن شرایط لازم برای تحصیل دانش‌آموزان نیازمند است.

زنگ جشن عاطفه‌ها در ایلام نواخته شد

وی خاطرنشان کرد: همه این دانش آموزان امسال و همزمان با بازگشایی مدارس بسته تحصیلی رایگان دریافت می‌کنند.

فرماندار ایلام نیز در این آیین اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی امروز جامعه، کمیته امداد توانسته با خدمات متنوع خود در حمایت اقتصادی از خانواده‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کند.

"عبدالصاحب نادری" با بیان اینکه اجرای عدالت مهم‌ترین هدف نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: ارائه خدمات حمایتی و اقتصادی به خانواده‌های نیازمند از بهترین روشهای اجرای عدالت است.

وی یادآور شد: با مشکلات اقتصادی عدیده ای که امروز کشورمان با آن مواجه است همه ما وظیفه داریم کمک و خدمت به قشر نیازمند را در اولویت قرار دهیم.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم، دانش آموزان مدرسه منوچهر فرد با اهدای کمک‌ها و هدایای خود در جشن عاطفه‌ها شرکت کردند.

استان ایلام دارای بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز است که در بیش از یک هزار فضای آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

بر اساس گزارش‌های ارسال، آیین نواختن زنگ جشن عاطفه‌ها امروز در سطح مدارس شهرستان‌های مختلف استان نواخته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha