امام جمعه جاسک: راه مقاومت با ترور شخصیت‌ها از بین رفتنی نیست

بندرعباس - ایرنا - امام جمعه جاسک با اشاره اینکه راه مقاومت با ترور شخصیت ها از بین نمی رود، گفت: رژیم غاصب اسرائیل با اقدامات تروریستی به نقطه پایانی حیات خود نزدیک‌تر شده و ترورهای کور آن از روی ناتوانی و نه نشانه قدرت است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس ذاکری روز سه‌شنبه ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: سید مقاومت پاداش سال ها جهاد فی سبیل الله و تحمل سختی‌ها در این راه را با شهادت دریافت کرد و ایشان در طول سال ها رهبری حزب‌ الله لبنان، اقدامات سازنده‌ای برای جبهه مقاومت انجام داده که تربیت افراد مومن و متقی که نسبت به ولایت ایمان داشته باشند و در این مسیر استوار باشند از آن جمله است.

وی بیان کرد: قطعا برکات تدابیر شهید سید حسن نصرالله و اقدامات آن هرگز از بین نخواهد رفت و کارهای اساسی آن پایدار خواهد ماند.

امام جمعه جاسک اظهار کرد: سید حسن نصرالله یک شخص نبود بلکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب، یک راه و مکتب بود؛ راه و مکتبی که با شهادت از بین نمی‌رود و قطعا تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

ذاکری ادامه داد: اسرائیل با اقدامات تروریستی خود روز به روز به لبه پرتگاه نزدیک تر خواهد شد و توسل به ترورهای کور آن نشانه‌ای از استیصال و نه قدرت است که با وجود بیش از یک سال نزدیک به ۵۰ هزار نفر از کودکان، زنان و مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشیده است و در عملیات اخیر نیز تعداد زیادی از مردم بی‌گناه به شهادت رسانده است.

وی تصریح کرد: خط جهاد و مقاومت قدرتمندتر و مستحکم‌تر از گذشته پس از شهادت سید حسن نصرالله مسیر خود را ادامه خواهد داد، راه مقاومت راهی نیست که با ترور شخصیت‌ها از بین برود بلکه این راه ادامه پیدا خواهد کرد.

امام جمعه جاسک یادآورشد: مقاومت متکی به شخص نیست بلکه جبهه مقاومت آموخته است که در مسیر خود به کارش ادامه دهد و تا نابودی رژیم صهیونیستی مسیر خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای نخستین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha