دروغ اسرائیل درمورد تجاوز زمینی به لبنان/پایگاه اطلاعات و مقر موساد زیر ضربات موشک «فادی۴»

تهران-ایرنا- حزب الله لبنان با تاکید بر دروغ بودن تجاوز زمینی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان اعلام کرد که پایگاه اطلاعات نظامی ۸۲۰۰ و مقر سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، «محمد عفیف» مسئول بخش اطلاع رسانی حزب الله لبنان امروز سه شنبه در گفت وگو با الجزیره تاکید کرد که تمام ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه نیروهای این رژیم وارد لبنان شده اند، کذب است.

وی تاکید کرد: هنوز هیچ گونه درگیری زمینی مستقیم میان مجاهدان مقاومت و نیروهای اشغالگر رخ نداده است. مجاهدان ما آماده مقابله با نیروهای دشمن هستند؛ نیروهایی که تلاش می کنند وارد خاک لبنان شوند.

عفیف افزود: بیشترین خسارت را به نیروهای دشمن که می خواهند وارد خاک لبنان شوند، خواهیم زد.

این مقام حزب الله در بخش دیگری گفت: ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه سلاح و یا انبارهای تسلیحاتی در ساختمان های غیرنظامی از جمله ساختمان شبکه تلویزیونی «الصراط» که روز گذشته در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت هدف قرار گرفت، کذب است.

محمد عفیف همچنین افزود: پایگاه اطلاعات نظامی ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی و مقر موساد با موشک «فادی۴» هدف قرار داد شد و این صرفا آغاز کار نظامی است.

رسانه های صهیونیستی اخیرا مدعی حمله محدود زمینی رژیم اشغالگر اسرائیل به خاک لبنان شده بودند.

رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهرماه حملات گسترده ای را به مناطق مختلف در جنوب لبنان آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات تا این لحظه، صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

این در حالی است که حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد، عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزهای گذشته با شلیک صدها موشک، این مواضع را موشک باران کرد.

حزب الله لبنان امروز سه شنبه در جدیدترین بیانیه های خود اعلام کرد که مواضع نظامی الرمثا و السماقه در تپه های اشغالی کفرشوبا و تجمع نظامیان صهیونیست در مناطق روش بینا و دوفیف در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی خود قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha