حرکت جبهه مقاومت برای آزادی قدس شریف با قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت

گرگان- ایرنا- استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان بعد از شهادت سیدحسن نصرالله با قدرت بیشتر به حرکت خود برای آزادی قدس شریف ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حشمت‌الله قنبری روز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در مصلی گرگان اظهار کرد: افزایش شهدای حزب‌الله سبب سرافرازی بیشتر اسلام و جبهه مقاومت خواهد شد.

وی بیان کرد: رزمندگان غزه در کنار مردم قهرمان این سرزمین به اندازه به خاک و خون کشیدن‌شان، مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقابله کردند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از حماسه (عملیات) هفت اکتبر سال گذشته این مقاومت بیشتر و سبب عزت و مجد اسلام و اهتزاز پرچم‌شان تاکنون شده است.

قنبری افزود: با توجه به این که جهان اسلام در یک نقطه عطف مهم تاریخی قرار گرفته لازم است برای اهل ایمان ابعاد و اعماق برنامه‌ریزی‌های جبهه حق و جریان باطل پایش و با ادبیات درست و گفتگوی فاخر به جامعه اسلامی منتقل شود تا امت اسلامی بر آن اساس به‌وظایف‌شان عمل کنند.

وی ادامه داد: وجود تفرقه و نداشتن درک درست و دقیق از حقایق رخدادها باعث ایجاد خلل در عمل به تعالیم الهی خواهد شد.

وی یادآور شد: شهادت سیدحسن نصرالله، دور و بعید نبود، زیرا او از زمانی که وارد میدان مبارزه شد، شهادت را رفیق راه خود کرد و هیچ چیز جز این مسیر، برایش برازنده نبود.

قنبری یادآور شد: حذف و نابودی مقاومت فلسطین و قتل عام عمومی رزمندگان غزه، آزادی اسرای رژیم صهیونیستی و بازگرداندن آنها به سرزمین‌های اشتغالی و کوچ اجباری مسلمانان غزه و خالی شدن مکانی برای بازگشت و سکونت یهودیان افراطی از اهداف رژیم صهیونیستی است.

استاد دانشگاه با بیان این که هر چه از ما کشته شود اسلام سرافرازتر خواهد شد، گفت: آمریکا در باتلاقی گرفتار شده که هر روز فروتر می‌رود و از همین رو دست به ترور و به شهادت رساندن فرماندهان و رهبران مقاومت توسط رژیم صهیونسیتی می‌زند.

وی تصریح کرد: سرزمین فلسطین جای رژیم صهیونیستی نیست و برادری اسلام و سلطه و سلطه‌گر هرگز تحقق پیدا نمی‌کند و پای این نهضت مقدس و حرکت نورانی خواهیم ایستاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha