محور مقاومت قائم به فرد نیست

تبریز- ایرنا- رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت شکست ناپذیر است، گفت: باید توجه داشت که محور مقاومت قائم به فرد نیست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رسول مشهوری روز سه شنبه در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش مستقر در تبریز، افزود: مسیری که شهید نصرالله در سه دهه برای آن تلاش کرد با قدرت تمام ادامه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: رژیم منحوس و کودک کش صهیونیسم با به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان و مردم غیرنظامی و بی دفاع لبنان بار دیگر خوی درندگی و وحشیگری خود را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

مشهوری یادآور شد: رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان آن نمی توانند با به شهادت رساندن رهبران جبهه مقاومت موجب تضعیف رزمندگان اسلام در برابر تجاوزات ارتش اسرائیل شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده و خونخوار جمهوری اسلامی لحظه ای دست از دشمنی و عناد خود برنداشته و از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام، نظام و انقلاب بهره می گیرند، بر بیداری و بصیرت مردم در برابر هجمه های رسانه ای دشمنان تاکید کرد.

مشهوری مقاومت را ایده و تفکر دانست که هیچ تسلیحات و تجهیزاتی قادر به از بین بردن آن نیست.

وی گفت: شهید نصرالله یکی از تاثیرگذارترین رهبران جبهه مقاومت بود که هرچند شهادت وی برای محور مقاومت غم سنگینی است اما دلاورمردان محور مقاومت نشان داده اند این اقدامات و ترورها خللی در محور مقاومت ایجاد نخواهد کرد و رزمندگان دلاور این جبهه مصم تر از همیشه در راه آزادی قدس قدم برخواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha