حمایت حوزه‌های علمیه از عملیات موشکی سپاه/دل آزادگان عالم را شاد کردید

قم - ایرنا - مدیر حوزه های علمیه در بیانیه ای ضمن قدردانی و حمایت حوزه های علمیه از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش علیه رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد این عملیات دل آزدگان و مظلومان جهان را شاد کرد.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا از مرکز خبر حوزه، در این بیانیه آمده است: خبر حمله شجاعانه، جوانمردانه و عادلانه سپاه و ارتش دلاور اسلامی که در سایه سار زعامت رشید فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام الله ظله العالی در پاسخ به نقض حریم ایران اسلامی و جنایت علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان، به رژیم سفاک، وقیح و بی آبروی صهیونیستی، دل مالامال از خشم و غم آزادگان و مسلمانان جهان و جبهه عزت مند مقاومت را که مصیبت زده غم شهادت سید و سالار جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله بود، سرشار از شادی و افتخار نمود.

بیانیه می افزاید: حوزه های علمیه با همه وجود از مسوولان غیور کشور و فرماندهان مجاهد و سربلند سپاه و ارتش و نیروهای مسلح سپاسگزار بوده و دفاع مشروع و معقول آنان از کیان جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را مطابق موازین بین المللی، معیارهای شرعی و عقلی و انسانی می داند و از آن حمایت همه جانبه و جانانه به عمل می آورد.

بیانیه حاکی است: همه ملت شریف ایران، علما، نخبگان و جوانان، زنان و مردان ایران مصرانه از مسوولان می خواهند هرگونه تهدید یا عکس العمل رژیم صهیونسیتی و دولت های جنایتکار پشتیبان آن را با سنگین ترین و شدیدترین پاسخ همراه کند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان، قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha