هانی‌زاده: اقدام ایران منجر به بازترمیم حیثیت جهان اسلام شد

تهران - ایرنا - کارشناس مسائل منطقه گفت: اقدام سه شنبه شب ایران منجر به بازترمیم حیثیت جهان اسلام شد زیرا مسلمانان پس از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوعی دچار وحشت از آن رژیم شدند، اما با اقدام ایران رژیم صهیونیستی به شدت منزوی شده است.

حسن هانی‌زاده سه شنبه دهم مهر ماه ۱۴۰۳در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی ایرنا در خصوص عملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران شهرهای سرزمین اشغالی و به ویژه تل آویو در قالب حق دفاع مشروع و بر اساس قوانین بین‌المللی، اظهارداشت: اقدام ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی یک اقدام دقیق و مبتنی بر شرایط منطقه و در واقع برای بازسازی حیثیتی جهان اسلام و ایران انجام شده و با توجه به رژیم صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر مرتکب جنایات زیادی علیه رهبران محور مقاومت شده است، از جمله ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان وضعیت پیچیده‌ای در منطقه حاکم ساخت.

وی گفت: بسیاری از رسانه‌های معاند ادعا کردند که ایران توان پاسخگویی به رژیم صهیونیستی را ندارد و ایران با این اقدام حساب شده و دقیق پاسخ کوبنده‌ای را به دشمن صهیونیستی داد. این پاسخ با توجه به فضای حزن انگیز ناشی از ترور شهید سید حسن نصرالله موجب خوشحالی ملت‌های اسلامی شد و در حقیقت ایران ثابت کرد که تحت هیچ شرایطی ز کمک به ملت‌های مستضعف و به خصوص فلسطین تردیدی به خود راه نمی‌دهد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل افزود: اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله موجب شد که ایران تصمیم نهایی خود را بگیرد و با این اقدام و با استفاده از موشک‌های نسل دوم و سوم که چندان هم پیچیده نیست توانست اهداف از پیش تعیین شده‌ای را در سرزمین‌های اشغالی مورد حمله قرار دهد.

هانی زاده بیان کرد: عبور این موشک‌ها از ۶ لایه دفاع هوایی در منطقه و اصابت دقیق به اهداف درون رژیم صهیونیستی نشان داد که ایران از توان بازدارندگی موشکی بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: اقدام امشب جمهوری اسلامی ایران منجر به بازترمیم حیثیت جهان اسلام شد زیرا مسلمانان پس از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوعی دچار وحشت از آن رژیم شدند اما با اقدام ایران رژیم صهیونیستی به شدت منزوی شده است.

هانی‌زاده خاطرنشان کرد: پس از ترور شهید سید حسن نصرالله، صهیونیست ها در تمام سرزمین‌های اشغالی حالت آماده باش به خود گرفته اند اقدام امشب ایران نشان داد که ایران در زمان و مکان مناسب پاسخ کوبنده و دردناکی به رژیم صهیونیستی خواهد داد و این رژیم هم قادر به دفاع در برابر محور مقاومت نبوده و نیست.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha