کتائب حزب الله عراق: عملیات موشکی ایران، اخلاق دلاورمردان را نشان داد

بغداد – ایرنا – گروه مقاومت اسلامی «کتائب حزب الله عراق» در بیانیه ای در واکنش به حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت که حملات موشکی جمهوری اسلامی ایران اخلاق دلاورمردان و پایبندی به قاعده های درگیری را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایرنا، کتائب حزب عراق شامگاه سه شنبه و در واکنش به حملات موشکی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی ، گفت که جمهوری اسلامی ایران در این حملات فقط پایگاه های نظامی و امنیتی دشمن صهیونیستی را بدون اینکه به ساختمان های غیر نظامی آسیبی برساند هدف قرار داد و به این ترتیب اخلاق دلاورمردان و پایبندی به قاعده های درگیری را به نمایش گذاشت.

این بیانیه خاطر نشان ساخت که حملات موشکی ایران، در عین حال وحشی گری رژیم مورد حمایت آمریکا در ارتکاب جنایت علیه شهروندان و عملیات نابکارانه در هدف گیری زیر ساخت ها در مناطق غیرنظامی را فاش ساخت.

کتائب حزب الله عراق افزود که این عملیات مبارک در حالی اتفاق افتاد که رژیم صهیونیستی و حامیان آن مثل آمریکا و کشورهای غربی در بالاترین سطح آمادگی برای ردگیری موشک های ایرانی بودند اما موشک ها به اهداف خود رسیده و آنها را با خاک یکسان کردند.

حزب الله عراق افزود که ضربات دردآوری که دشمن دریافت کرد به علاوه عملیات مبارک حزب الله لبنان در هدف قرار دادن عمق اراضی اشغالی و عملیات قهرمانانه در یافا نشان دهنده عمق بحرانی است که این دشمن از آن رنج می برد و اینکه مردان محور مقاومت قادرند که تهدید را به فرصت تبدیل کنند.

کتائب حزب الله عراق در عین حال به تمامی مجاهدین محور مقاومت و همه آزادگان در جهان عملیات انتقام جویانه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به عملیات نابکارانه صهیو– آمریکایی در ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران و ترور شهید کبیر حسن نصرالله و مشاور نظامی ایرانی سردار عباس نیلفروشان در بیروت را تبریک گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha