هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق ۲ آشکار شد

گنبدکاووس- ایرنا- رییس مرکز اسلامی شعبه گنبدکاووس گفت: هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله شب گذشته ایران آشکار شد و این رژیم کودک‌کش باید بداند که اگر دست از پا خطا کند پاسخ محکم‌تری خواهد گرفت.

آخوند عبدالباسط قره‌باش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شب گذشته ایران با انجام عملیات وعده صادق ۲ و حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی، ترس و وحشت را بر اندام مسوولان این رژیم کودک‌کش انداخت.

آخوند قره‌باش با تاکید بر نابودی رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان لانه عنکبوت، بیان کرد: تمام آزاداندیشان ایران اسلامی و جهان اسلام تا زمانی که نام این رژیم از نقشه محو نشود آرام نخواهند گرفت و تحقق وعده شهدای جبهه مقاومت در نابودی اسرائیل نزدیک است.

وی گفت: با حملات موشکی سپاه پاسداران و همچنین حمایت نیروهای مقاومت در لبنان، یمن و عراق به زودی شاهد این خواهیم بود نتانیاهو که دیوانه وار در حال انجام حرکات ناجوانمردانه در فلسطین و لبنان است، به سزای اعمال خود برسد.

وی با قدردانی از مجریان عملیات وعده صادق ۲ گفت: از طرف مردم مطالبه‌گر، خواستار استمرار این عملیات تا زمان نابودی رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

همچنین در این اطلاعیه به رژیم صهیونیستی اخطار داده شد که اگر به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و مذاکره کننده این جنبش برای توافق آتش بس در غزه، بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ منتشر شد شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تایید کرد.

«سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در جمعه ششم مهر ۱۴۰۳ به همرزمان شهید خود پیوست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha