۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85615106
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۴۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کبودرآهنگ

همدان-ایرنا- فرماندار شهرستان کبودرآهنگ گفت: ۴۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره ۱۸ جز چهار و بند ب تبصره ۲ توسط دستگاه های اجرایی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این شهرستان توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

مسلم غلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اشتغال یکی را از مهمترین و اساسی‌‍ترین دغدغه‌های جامعه برشمرد و اظهار کرد: اشتغال فقط مشاغل اداری و پشت میز نشینی نیست.

وی ادامه داد: امسال ایجاد هزار و ۵۹۹ شغل جدید در شهرستان کبودرآهنگ هدفگذاری و بر اساس جمعیت، وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری تعیین و ابلاغ شده است.

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ گفت: تاکنون عمده اشتغال ثبت شده در زمینه های کشاورزی، صنعتی و خدماتی بوده است و تمامی مشاغل ایجاد شده قابلیت راستی آزمایی دارند.

غلامی از ثبت اشتغال هزار و ۵۰ نفر در سامانه رصد اشتغال توسط دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۶۵ درصد تعهد اشتغال این شهرستان محقق شده است.

وی ادامه داد: سهمیه ابلاغی تسهیلات مشاغل خانگی دبیرخانه و نهاد های حمایتی برای سال‌جاری ۱۹۳ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال به تعداد ۲۱۰ طرح به بانک های عامل معرفی شده اند. ️

پرداخت ۴۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کبودرآهنگ

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ، از بانک‌های عامل خواست بیشترین همکاری را در پرداخت تسهیلات اشتغال داشته باشند و عملکرد خود را تقویت کنند و هماهنگی لازم با شعبات سرپرستی خود در جهت جذب حداکثری تسهیلات ابلاغی داشته باشند.

شهرستان کبودرآهنگ با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت، سه بخش، سه شهرستان و ۱۲۷ روستا، ۱۹ درصد مساحت استان همدان را تشکیل داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha