انتقام سخت پاسخی کوچک به حماقت سران رژیم صهیونیستی بود

تهران بزرگ - ایرنا - مسوول سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن حمایت از حملات موشکی غرور آفرین ایران اسلامی و هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی، آن را پاسخی کوچک به حماقت سران این رژیم دانست.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، سرهنگ محمدمهدی حسن‌زاده روز چهارشنبه در پیامی به همین مناسبت اظهار کرد: در پی عملیات‌های تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن شهیدان اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، سردار عباس نیل فروشان و هم رزمان سلحشور وی، موجی از خشم و نفرت از رژیم غاصب، سفاک و تروریست صهیونیستی در کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه جهان به خصوص ایران اسلامی به راه افتاد و همه کشور در اوج وحدت و انسجام خواستار گرفتن انتقام سخت از این جنایت‌های صهیونیست‌ها شدند.

حملات موشکی کوبنده ایران اسلامی به مقاصد رژیم اشغالگر قدس موجب غرور و افتخار همه ایرانیان و آزادی‌خواهان جهان شد و این انتقام سخت پاسخی کوچک به حماقت سران رژیم صهیونیستی در عبور از خط قرمزهای ایران اسلامی و اقدام ناجوانمردانه این رژیم در ترور فرماندهان حزب الله و حماس بود.

این اقدام سریع سپاه پاسداران علیه صهیونیست‌ها، نشان دهنده قدرت دفاعی و توان رزمی جمهوری اسلامی است و رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید بداند که ملت ایران بر سر مواضع خود که آزادی فلسطین و قدس شریف در صدر آنها قرار دارد، پایبند است و هر واکنشی از سوی صهیونیست‌ها پاسخی کوبنده‌تر به دنبال دارد.

ضمن گرامیداشت یاد شهید نصرالله و تمامی شهدای راه آزادی فلسطین و قدس شریف از برادران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برآورده کردن خواسته عموم مردم کشورمان مبنی بر گرفتن انتقام سخت از صهیونیست‌ها تقدیر و تشکر کرده و آرزوی توفیقات روز افزون جبهه مقاومت را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را مورد هدف قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha