۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85615334
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هلاکت ۴ نظامی صهیونیست در کمین حزب الله

۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85615334
هلاکت ۴ نظامی صهیونیست در کمین حزب الله

تهران-ایرنا- منابع خبری از هلاکت ۴ نظامی صهیونیست و مجروح شدن تعدادی دیگر در کمین حزب الله خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، منابع صهیونیستی اذعان کردند که ۴ نظامی صهیونیست در کمینی که حزب الله در منطقه «العدیسه» واقع در جنوب لبنان ایجاد کرده بود کشته شده و بیش از ۲۰ نفر دیگر زخمی شده اند.

ساعاتی پیش برخی منابع خبری صهیونیستی گزارش دادند که گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در کمین رزمندگان حزب الله در منطقه مرزی جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی گرفتار شدند.

این منابع افزودند که تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست زخمی شدند و نیروهای امدادی آنها را با دست‌کم ۴ بالگرد از محل تخلیه کردند.

برخی منابع دیگر هم در این باره گزارش دادند که یک بالگرد نظامی صهیونیستی در بیمارستان «رمبام» واقع در شهر حیفا در شمال فلسطین اشغالی فرود آمده است.

عملیات حزب الله در پاسخ به جدیدترین تجاوزگری رژیم صهیونیستی به لبنان صورت گرفت. جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه مناطق الخیام، کفرکلا و سهل مرجعیون در لبنان را بمباران کردند.

ساختمان های مسکونی در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت نیز طی شب گذشته تا کنون هفت بار از سوی رژیم صهیونیستی بمباران شد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha