برتری فرودگاه یزد در طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی

یزد- ایرنا- مدیرکل فرودگاه‌های یزد گفت: فرودگاه بین‌المللی این استان در صف فرودگاه‌های برتر طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در ۶ ماهه اول امسال قرار گرفت.

"کمال دهقان منشادی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق اعلام دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و بر اساس بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاهی، فرودگاه بین المللی یزد در بخش های دسترسی مسافران به فرودگاه و استقرار غرفه های فروشگاهی رتبه دوم کشور و در بخش های نحوه برخورد کارکنان، انتظار حداقلی جهت پذیرش و دسترسی مسافران به آب آشامیدنی در رتبه سوم فرودگاه‌های کشور قرار گرفته است.

وی افزود: طرح جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ اجرا شده که مجموع بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاه های منتخب کشور بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بوده است.

روزانه بطور میانگین ۱۰ پرواز در فرودگاه یزد انجام میشود که پرواز به مقاصد تهران، مشهد، اهواز و بندرعباس به صورت عادی و پروازهای دیگری مثل عتبات عالیات، تبریز،کیش، قشم، شیراز و زاهدان به صورت موردی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha