جمهوری اسلامی بر سر منافع خود و مظلومان با کسی شوخی ندارد

تبریز- ایرنا- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق ۲ نشان داد که هرگز هم پیمانان، آزادگان دنیا و کشورهای مسلمان را تنها نمی‌گذارد و بر روی منافع مردمش در دنیا شوخی ندارد.

علی جعفری آذر روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ با موفقیت، سربلندی و پیروزی انجام شد و یک بار دیگر نشان داد که نیروهای مسلح و به خصوص سپاه پاسداران بر روی حفظ منافع مردم ایران جدی بوده و تاکید دارند.

وی افزود: پس از شهادت شهید اسماعیل هنیه، مردم و جبهه مقاومت در انتظار پاسخ محکم و کوبنده ایران بودند به خصوص که این اتفاق ناگوار در خاک ایران رخ داده بنابراین برنامه ریزی‌ها انجام گرفت تا اینکه در روزهای اخیر با شهادت سردار جبهه مقاومت سیدحسن نصرالله، داغ و ناراحتی سنگینی بر دل مردم گذاشت و جامعه خواستار پاسخ محکم در مقابل یاوه گویی‌های رژیم صهیونیستی و تسکینی بر آلام دل آزادی خواهان شد.

وی گفت: جمهوری اسلامی با عملیات شب گذشته، تنها بخشی از توانمندی خود را با قدرت و قوت به رژیم صهیونیستی نشان داد.

جمهوری اسلامی بر سر منافع خود و مظلومان با کسی شوخی ندارد

جعفری آذر اظهار کرد: شب گذشته صدها موشک با فاصله هزاران کیلومتر از ایران به قلب اسرائیل و مقرهای راهبردی و نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که گزارش اولیه حاکی از اصابت ۹۰ درصدی آنها به هدف است و ثابت کرد که برخلاف ادعاها، گنبدآهنین اسرائیل غیرقابل نفوذ نیست.

وی افزود: نگرانی در سرزمین‌های اشغالی همزمان با عملیات وعده صادق ۲ اوج گرفت در حالی که مردم ایران و سایر مردم آزاده دنیا به شور و شوق پرداختند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان کشورمان از طریق رسانه‌ها و مراجع رسمی به اسرائیل و آمریکا اطلاع داده‌اند که در صورت هر اقدام واکنشی، پاسخی محکم تر به اسرائیل خواهند داد، گفت: تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی پشت سر نیروهای مسلح و رهبر معظم انقلاب یدواحده هستند.

وی اظهار کرد: پاسخ محکم شب گذشته تنها بخشی از نمایش توانمندی‌های ایران بود و درس مهمی برای مسئولان تبهکار رژیم صهیونیستی است تا دست از جنایت‌های خود در غزه و لبنان بردارند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha