دومین روز از یادواره فرهنگی مکتب "حزب الله" در زاهدان برگزار شد

زاهدان - ایرنا - دومین روز از یادواره فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی مکتب "حزب الله" امروز چهارشنبه به منظور ادای دین اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن سیستان و بلوچستان به شهدای مقاومت در زاهدان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه دومین روز از یادواره فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی مکتب "حزب الله" که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: با توجه به حوادثی منطقه بویژه شهادت شهید سید حسن نصرالله که اتفاق بسیار ناگواری برای جبهه مقاومت بود، رخ داد؛ هنرمندان حوزه تجسمی و خوشنویسی سیستان و بلوچستان با ارائه آثاری در ارتباط با مقاومت اسلامی، حزب الله و پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به ددمنشی‌ها و خوی وحشی‌گری اسرائیل گرد هم و پای کار آمدند.

علی سرگزی با اشاره به اینکه هنرمندان سیستان و بلوچستان نشان دادند که همیشه پای کار هستند، افزود: هنرمندان برنامه‌ و آثار هنری را با توجه به موقعیت و زمان شناسی خودشان ارائه می‌دهند و این نشان از تعصب، حس مسوولیت پذیری و ولایت پذیری در وجودشان است.

وی با اشاره به پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی، ابراز امیدواری کرد که این پاسخ جمهوری اسلامی ایران به وحشی‌گری‌های اسرائیل بتواند به نوعی این رژیم کودک کش صهیونیستی را سر جای خودش بنشاند.

دومین روز از یادواره فرهنگی مکتب "حزب الله" در زاهدان برگزار شد

هنرمندان سیستان و بلوچستان اقتدار جمهوری اسلامی را به تصویر می‌کشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هنرمندان با توجه به تخصص و هنری که دارند در این یادواره مظلومیت مردمان فلسطین، لبنان و اقتدار جمهوری اسلامی را به تصویر می‌کشند.

وی با اشاره به اجرای این یادواره در شب گذشته توسط انجمن شعر و اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان، از برگزاری این رویداد فرهنگی توسط سایر انجمن‌ها و هنرمندان در روزهای آینده در همین راستا خبر داد.

سرگزی خاطرنشان کرد: آثار هنری تولید شده در این یادواره در مجتمع فرهنگی هنری زاهدان و در فضای مجازی به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

به گزارش ایرنا، در یادواره فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی مکتب حزب الله، اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن سیستان و بلوچستان ضمن تجمع در مجتمع بزرگ فرهنگی هنری زاهدان که با هدف محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت، به تولید اثر می‌پردازند.

گفتنی است محکومیت جنایات منحوس اسرائیل توسط هنرمندان در زاهدان، در قالب تولید محتوا نیز ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha