جهان اقتدار جمهوری اسلامی را در عملیات وعده صادق ۲ مشاهده کرد

کرمان - ایرنا - رییس‌کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه دنیا اقتدار جمهوری اسلامی را در عملیات وعده صادق ۲ مشاهده کرد گفت: خون شهید سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و سردار نیلفروشان موجب پیروزی حزب‌الله خواهد شد زیرا راه مقاومت، راه حق علیه باطل است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ اشاره کرد و اظهار داشت: به یاری خدا در آینده رژیم صهیونسیتی سیلی های محکمی از جانب جبهه مقاومت و حزب الله دریافت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی همیشه دچار خطا و اشتباه محاسباتی شده زیرا دیدگاه و جهان‌بینی آن درست نیست.

رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: در راه حق موانع و گرفتاری های زیادی وجود دارد؛ به طور مثال در حادثه کربلا شهید هم وجود دارد، مثلا بنی امیه فکر می کردند تفکر شیعه و حق طلبی خاموش و فراموش می شود، اینچنین نشد بلکه خون امام حسین(ع) موجب پیروزی اسلام شد.

جهان اقتدار جمهوری اسلامی را در عملیات وعده صادق ۲ مشاهده کرد
حمیدی رییس کل دادگستری کرمان

وی افزود: صهیونیست ها فکر می کنند اگر مجاهدانی را که در راه خدا جهاد می کنند به شهادت برسانند آنها را حذف می کنند و نقش آنها تمام می شود، اما نمی دانند که شهدا بعد از شهادت زنده می شوند و خون آنان حیاتی دوباره به مقاومت می بخشد.

این مسئول قضایی در استان کرمان ادامه داد: تروریست های صهیونیستی بعد از ترور سید عباس موسوی (دبیرکل وقت حزب الله) به اشتباه گمان می کردند که حزب الله از بین می رود اما ترورهای فرماندهان جبهه مقاومت نه تنها باعث تضعیف حزب الله نشده است، بلکه خون شهیدانی از جمله شهید موسوی موجب این شد که حزب الله به قدرت منطقه ای برای مقابله با صهیونیست ها تبدیل شود.

قاضی القضات استان کرمان بیان کرد: بعد از شهادت سید حسن نصرالله هم اینچنین است و به یاری خدا در سال های آینده رژیم صهیونسیتی سیلی های محکم بیشتری از جانب حزب الله دریافت خواهد کرد.

حمیدی بیان کرد: نمونه ضعف و ناتوانی صهیونیست ها را در عملیات وعده صادق ۲ دیدیم و دنیا اقتدار جمهوری اسلامی را یک بار دیگر مشاهده کرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در زمان و مکان مناسب سیلی های محکمی را به تروریست های صهیونیستی زده که موجب خوشحالی مردم کشورهای مسلمان در غزه، لبنان، یمن، عراق، سوریه و تمام آزادی خواهان جهان شده و این سیلی ها امید را در دل آنان زنده کرده است.

به گزاش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه ۱۰ مهر در بیانیه‌ای با تایید عملیات موشکی ایران با تصویب شورای‌عالی امنیت ملی و با همکاری ارتش و وزارت دفاع به سرزمین‌ های اشغالی، پایگاه‌های نظامی و هوایی رژیم صهیونیستی را در نقاط مختلف و اطراف تل‌آویو هدف قرار داد.

مطابق بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام پس از یک دوره خویشتنداری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و در پاسخ به تجاوز و جنایات این رژیم انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha