بازرس‌کل کرمان: مشکلات آموزش و پرورش استان را پیگیری می‌کنیم

کرمان - ایرنا - بازرس‌کل استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش سنگ زیر بنای فرهنگی در کشور است، گفت: مسائل و مشکلات آموزش و پرورش استان را موردی و تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، دادخدا سالاری روز یکشنبه در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان با وی افزود: همه باید به آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف آموزشی و تربیتی کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش پیشران هر اتفاق اثربخش، موثر و خوب در کشور است و باید مورد توجه همه‌ مردم، مسئولان و نهادهای دولتی و غیردولتی قرار گیرد.

سالاری با بیان اینکه مشکل آموزش و پرورش مشکل کشور است، تاکید کرد: هر کس در هر جایگاه و منصبی که قرار دارد نتیجه کار آموزش و پرورش است و باید در راستای شکرگزاری این نعمت به آموزش و پرورش کمک کند.

وی ادامه داد: بر اساس روایات و آموزه های دینی علاوه بر بوسیدن دست پدر و مادر می توانیم دست معلم را هم ببوسیم پس باید مقام معلم گرامی داشته شود و این مهم نیز به جامعه منتقل شود.

بازرس‌کل استان کرمان با بیان اینکه در تمام دنیا قشر معلم و پلیس از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند زیرا امنیت جانی و فرهنگی را بر عهده دارند، تاکید کرد: معلم باید در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در امنیت و رفاه کامل باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha