۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85615643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین اخبار قضایی چهارمحال و بختیاری

۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۰
کد خبر: 85615643
مهمترین اخبار قضایی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- دستگیری و بازداشت متهمان حامل مشروبات الکی و تاکید بر رفع آلایندگی محیطی یک واحد تولیدی و توقیف وسایل نقلیه هنجارشکن مهمترین خبرهای چهارمحال و بختیاری در روز چهارشنبه ۱۱مهرماه ۱۴۰۳ است.

به گزارش ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری و بازداشت متهمان حامل مشروبات الکلی در استان خبر داد.

سید نصرالدین صالحی با اعلام این خبر افزود: با تلاش ماموران انتظامی این افراد دستگیر و پس از تفهیم اتهام در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

تعیین زمان برای رفع آلایندگی واحد تولیدی در شهرکرد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری در بازدید از یکی از واحدهای تولیدی شهرکرد که دارای آلایندگی زیست محیطی است گفت: این واحد تولیدی باید در جهت رفع‌آلایندگی محیطی و بوی نامطبوعی که سبب آزار شهروندان می‌شود هرچه سریعتر اقدام کند.

مهدی عسگری افزود: پس از شنیدن دفاعیات و مشکلات آن واحد با تعیین ضرب‌الاجل مقتضی برای رفع کمبودها برای رفع آلایندگی دستورات قضایی مقتضی را صادر کنند.

توقیف تعدادی وسیله نقلیه هنجارشکن و مزاحم در خیابان‌های شهر شهرکرد

معاون دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به مطالبه مردمی و در ادامه برخورد با وسایط نقلیه هنجارشکن و در راستای ارتقا نظم و امنیت اجتماعی، بیش از هشت دستگاه خودرو که اقدام به ایجاد مزاحمت و سلب آسایش و آرامش عمومی در سطح خیابان‌های سطح شهر شهرکرد می‌کردند با صدور دستور قضایی و همت و تلاش ماموران یگان امداد شهرکرد توقیف شدند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha