توصیه سفارت ایران در لندن به کشورهای منطقه: درس بگیرید پیش از آنکه دیر شود

لندن- ایرنا- سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به استاندارد دوگانه غرب در مواجهه با تروریسم رژیم صهیونیستی، به کشورهای منطقه غرب آسیا توصیه کرد: در صورت تجاوز صهیونیست‌ها به کشور شما، اروپایی‌ها از این رژیم حمایت خواهند کرد؛ پس درس بگیرید پیش از آنکه دیر شود.

به گزارش ایرنا، سفارت ایران در لندن روز چهارشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: وقتی رژیم صهیونیستی، غزه را با خاک یکسان‌ می‌کند و ده‌ها هزار نفر و از جمله زنان و کودکان ‌را می کشد، اروپایی‌ها ساکت‌اند؛ وقتی آن رژیم متجاوز به لبنان و سوریه حمله می‌کند، اروپایی‌ها ساکت‌اند؛ به سفارتخانه‌ها و دیپلمات‌های ایرانی حمله می‌کند، اروپایی‌ها باز هم ساکت‌اند! اما زمانی که ایران برای دفاع مشروع اقدام می‌کند، همگی به صدا در می آیند و ایران را محکوم می‌کنند!

در ادامه پیام می‌خوانیم: این موضوع البته تازه نیست و بارها و بارها تکرار شده است؛ اما باید درس عبرتی باشد برای همه کشورهای خاورمیانه.

سفارت ایران در لندن تاکید کرد: تجاوزگری رژیم اسراییل پایانی ندارد! در هر مرحله‌ای اگر آنان بخواهند اندکی با تجاوزات این رژیم مخالفتی کنند خودشان قربانی تجاوز این رژیم خواهند شد و اروپایی‌ها و همه سازمان‌های بین المللی از این رژیم حمایت و آنان را محکوم خواهند کرد؛ پس درس بگیرید پیش از آنکه دیر شود.

به گزارش ایرنا، موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه دهم مهر ۱۴۰۳ در عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان دیشب در تماس تلفنی با وزرای خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها از حق خود برای دفاع مشروع بر اساس ماده ۵١ منشور ملل متحد استفاده کرده و منحصرا پایگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونسیتی را مورد هدف قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha