میراحمدی: خسارات سنگینی به صهیونیست‌ها وارد شد/مرتکب خطا شوند، پشیمان می‌شوند

تهران- ایرنا- معاون سابق امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه فرماندهان ما همه سناریوها را بررسی و خودشان را برای بدترین شرایط آماده کردند، گفت: اگر رژیم صهیونیستی دست به اشتباهی بزند، پشیمان خواهد شد.

سید مجید میراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به عملیات «وعده صادق-۲»، گفت: تحولات منطقه از بعد از عملیات حماس و جنایات، ددمنشی‌ها و کشتار رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع جهانی با حمایت مطلق و تمام قد آمریکا و هم‌پیمانان آن ادامه پیدا کرد. این کشورها چراغ سبزی را به صهیونیست‌ها نشان دادند که هیچ خط قرمزی برای جنایت آنها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: این وضعیت با حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه و لبنان ادامه پیدا کرد و بعد از آن جسورتر شد و با ترور اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت شرایط را به گونه‌ای کرد که خویشتنداری بیش از حد جمهوری اسلامی می‌توانست آنها را نسبت به اهداف پلیدشان، حریص‌تر کند و ادامه صبر استراتژیک و خویشتنداری جمهوری اسلامی به مصلحت نبود.

معاون سابق امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به این باور غلط و خطرناک رسیده بود که جمهوری اسلامی هم مرعوب این شرایط است و هم توان پاسخگویی ندارد، گفت: این برآورد غلط می‌توانست پیامدهای خطرناکی را برای محور مقاومت، جمهوری اسلامی و امنیت ملی ما به همراه داشته باشد.

میراحمدی افزود: عملیات دیشب نیروهای مسلح و سپاه پایداران انقلاب اسلامی ضربه غیرقابل باوری را به آنها وارد کرد و دشمنان ما را در بهت و شوک فرو برد.

وی ضربات ایران به رژیم صهیونیستی را دقیق دانست و افزود: خسارات سنگینی به آنها وارد شد. رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها و متحدان آنها، سعی در کوچکنمایی این خسارات دارند. برای اینکه حقیقت روشن شود، پیشنهاد می‌کنیم رژیم صهیونیستی اجازه بدهد که خبرگزاری‌ها و خبرنگاران مستقل دنیا، مراکزی را که ما به آنها ضربه وارد کردیم، بدون هیچگونه سانسوری بررسی کرده و گزارش خبری به دنیا مخابره کنند.

معاون سابق امنیتی و انتظامی وزیر کشور تأکید کرد: ان‌شاءالله از این موضوع درس گرفته باشند و بدانند همانطوری که نیروهای مقتدر مسلح ما گفتند، اگر آنها بخواهند واکنشی نشان دهند، قطعاً با واکنش دردآورتری مواجه خواهند شد؛ زیرا فرماندهان ما همه سناریوها را بررسی و خودشان را برای بدترین شرایط آماده کردند. لذا اینها اگر دست به اشتباهی بزنند، پشیمان خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha