مخبر: عملیات وعده موشکی ایران، اولین حلقه زنجیر بر گردن صهیونیست‌ها بود

تهران- ایرنا- معاون اول رئیس جمهور در دولت سیزدهم گفت: عملیات موشکی ایران، اولین زنجیری بود که به گردن رژیم صهیونیستی زده شد.

محمد مخبر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ارزیابی خود از عملیات صادق ۲ در اجتماع بزرگ مردم تهران در میدان آیینی امام حسین(ع) گفت: رژیم صهیونیستی مانند سگ هاری بود که باید زنجیر می‌شد و عملیات شب گذشته سپاه اولین حلقه زنجیری بود که به این سگ هار زده شد.

وی حمله موشکی شب گذشته به مواضع نظامی صهیونیست ها را غرورآفرین و موجب تقویت جبهه مقاومت علیه دشمنان جنایتکار دانست و افزود: ایران همیشه در کنار برادران خود در جبهه مقاومت ایستاده است و خود را همدرد، همراه و پشتیبان آنها در مقابله با شقی ترین انسان های روی زمین می داند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انواع جنایت های ضد بشری صهیونیست ها در طول یکسال گذشته، اظهار داشت: صبر مردم و کشورهای منطقه به سر آمده است و اگر حامیان این گرگ های خونخوار آنها را کنترل نکنند، با عواقب وحشتناک دیگری روبرو خواهند شد.

وی ضمن تشکر از مردم غیور ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همچنین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر ادامه این راه تا فروپاشی این رژیم سفاک و کودک کش تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را مورد هدف قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha