وعده صادق ۲ پوشالی بودن ادعاهای رژیم صهیونیستی را نشان داد

گچساران- ایرنا- امام جمعه گچساران گفت: عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ سپاه اقتدار و ادعاهای پوشالی صهیونیست ها را بار دیگر به جهانیان نشان داد.

حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش روز چهارشنبه در همایش بازنشستگان سپاه در گچساران ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله افزود: سید حسن نصرالله مؤثر در محور مقاومت بودند و ایشان امین امامین انقلاب بودند.

وی تصریح کرد: دشمن بهترین‌ها را به شهادت می‌رساند آن‌هم افرادی را که برای دفاع از مظلوم و برای مبارزه با ظالم جهاد می‌کنند لذا شهادت به ما یاد می‌دهد که سازش در برابر دشمن چقدر هزینه دارد و راه را برای تنبیه دشمن هموار می‌کند.

هاشمی منش ادامه داد: شب گذشته نیروی مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق ۲ نشان دادند که خویشتن‌داری و صبوری هم حدی دارد و این حرکت تنها یک گوشمالی بود و اگر صهیونیست‌ها بخواهند حرکت دیگری را آغاز کنند مطمئن باشند که تلاویو با موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران زیرورو خواهد شد.

وعده صادق ۲ پوشالی بودن ادعاهای رژیم صهیونیستی را نشان داد

امام‌جمعه گچساران گفت: جهان به‌درستی مشاهده کرد که گنبد به‌ظاهر آهنین و پوشالی صهیونیست‌ها هیچ یاری مقابله با اراده پولادین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ندارد چراکه جمهوری اسلامی همواره در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم در خط مقدم بوده و هیچ‌وقت ملت و دولت ما از این آرمان بزرگ فاصله نخواهد گرفت.

هاشمی منش تصریح کرد: جمهوری اسلامی هیچ‌وقت دنبال جنگ‌طلبی و ناامنی در منطقه نبوده و همواره هم دفاع کرده است اگرچه ملت بزرگ ایران اسلامی هشت سال دفاع مقدس را تجربه کرده و دارای تجربه‌های گران‌سنگی است.

وعده صادق ۲ پوشالی بودن ادعاهای رژیم صهیونیستی را نشان داد

وی در ادامه با اشاره به برگزاری این همایش گفت: شما وابستگان سپاه در دوران دفاع مقدس به‌فرمان حضرت امام (ره) به مجاهدت درراه خدا قدم برداشتیم و امروز مانند پیامبر در میان امت هدایتگری می‌کنید و مسیر شما برای همه قابل‌تجلیل است درحالی‌که امروز تجارب خودتان از دوران دفاع مقدس را برای نسل امروز باید تبیین کنید.

همایش انس و الفت وابستگان سپاه نواحی گچساران و باشت باهدف پیوند و الفت بین خانواده معزز بازنشستگان سپاه، در محل حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج گچساران برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha