معاون استاندار: آموزش هوش مصنوعی در همدان توسعه یابد

همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: آموزش‌های مهارتی و کاربردی نوین در زمینه‌های مختلف از جمله هوش مصنوعی باید مورد توجه قرار گرفته و با همکاری دانشگاه‌ها توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید مجتبی حسینی روز چهارشنبه در دومین نشست اعضای کارگروه توسعه مهارت همدان افزود: آموزش یکی از ارکان اصلی پیشرفت و توسعه هر کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه هر اتفاق نوین و تغییری، مستلزم آموزش است، از مدیران حاضر در این نشست خواست ضمن برقراری تعامل مطلوب با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از امکانات و تجهیزات موجود این اداره در راستای ایجاد اشتغال پایدار و مولد استفاده نمایند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان نیز گفت: ۱۷ گروه‌ هدف از آموزش های سازمان فنی و حرفه‌ای بهره مند شدند.

وهب مختاران افزود: دوره های آموزشی این سازمان قشرهای مختلف شامل دانش آموزان، دانشجویان، دانش آموختگان، بنگاه‌های اقتصادی و متقاضیان مهارت آموزی، آموزش در محیط کار واقعی، معتادان بهبود یافته، نیروی‌های مسلح، زنان سرپرست خانوار و آسیب دیدگان اجتماعی را پوشش می‌دهد.

وی یکی از مزیت های این اداره کل را استفاده از کارآفرینان برتر در کارگاه های آموزشی دانست و بیان کرد: آموزش های مهارتی در این کارگاه ها به صورت آموزشی - تولیدی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان بیان کرد: آموزش به نیروهای کار از اهداف‌ مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای توسعه و شکوفایی مهارتی کشور است.

مختاران افزود: مهارت آموزی سهم بسزایی در توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha