ادعای پوشالی کارآیی گنبد آهنین نقش برآب شد

تهران-ایرنا- جامعه اسلامی مهندسین پیرو عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ در بیانیه ای تاکید کرد: سال‌ها ادعای پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی در کارآیی گنبد آهنین با اصابت موشک های ایرانی به اهداف از پیش تعیین شده نقش بر آب شد.  

به گزارش ایرنا، در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین پیرو عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ آمده است: آتش خشم مقدس ملت بزرگ ایران در قالب موشک های ایرانی و به مثابه سجیل بر دشمن غاصب فرودآمد و نتانیاهوی خبیث و صهیونیست های کودک کش را به فرار به سمت پناهگاه ها وادار ساخت. سال‌ها ادعای پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی در کارآیی گنبد آهنین با اصابت موشک های ایرانی به اهداف از پیش تعیین شده نقش بر آب شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ که در پاسخ به ترور میهمان عزیز ایران شهید اسماعیل هنیه و ترور و شهادت جانسوز مستشار نظامی ایران شهید نیلفروشان و ترور ناجوانمردانه سید مقاوت، دبیرکل شجاع و شهیر حزب الله لبنان، شهید سرافراز سید حسن نصرالله بود، قلب مسلمانان عالم و آزادی خواهان را روشن نمود.

جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه خود تاکید کرد: شادی زایدالوصف مردم غزه، لبنان، یمن و عراق و دیگر کشورها درپی ضربه مهلک به رژیم صهیونیستی نشان داد که قلوب ملت های جهان مخصوصا مردم زجرکشیده و رنج دیده از جنایتهای صهیونیستها و امریکایی ها و اذنابشان، برای مقاومت و برای دفع شر ظالم با جمهوری اسلامی ایران همراه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت سرافراز ایران نیز که در مکتب حسینی رشد یافته و سیره و منش سید و سالار شهیدان را الگوی خود می داند، از این حماسه شورانگیز که تماما مبتنی بر فناوری فرزندان این مرز و بوم بود، خرسند گشته و همصدا با سایر ملتهای آزاده جهان نابودی صهیونیسم را خواستارند.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن تبریک این یورش سهمگین که در دفاع مشروع از حقوق ملی و حاکمیت سرزمینی ایران عزیز بود، به پیشگاه فرمانده معظم کل قوا، ریاست جمهوری، ملت رشید ایران و جبهه مقاومت، از دلیرمردان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیروهای مسلح در انجام این ماموریت مهم و تحقق وعده صادق تقدیر و تشکر می کند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha