پاسخ موشکی ایران علیه اسرائیل حس غرور و افتخار برای جهان اسلام دارد

اسلام‌آباد - ایرنا - نایب رئیس جماعت اسلامی پاکستان با قدردانی از دولت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای انجام عملیات وعده صادق-۲ علیه رژیم صهیونیستی گفت: پاسخ موشکی ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، حس غرور و افتخار برای جهان اسلام دارد.

لیاقت بلوچ امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم امضای دفتر یادبود شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سفارت ایران در اسلام‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث افتخار و غرور همه ما در پاکستان و در میان ملت اسلامی شده است.

وی با یادآوری نقش تعیین کننده فرماندهان شهید جبهه مقاومت اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله در مبارزه با اشغالگری اسرائیل، افزود: مسلمین جهان در کنار فلسطین و لبنان هستند و یکصدا از پاسخ موشکی نیروهای مسلح ایران علیه اسرائیل حمایت می کنند.

نایب رئیس حزب جماعت اسلامی با محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، بیروت و یمن اظهار داشت: قطعا ملت و نیروهای مسلح ایران از حق مشروع خود برای دفاع استفاده کرده و پیام صریحی به اسرائیل و حامیانش دادند به این ترتیب حامیان رژیم صهیونیستی به ویژه آمریکا باید به قتل عام مردم بی دفاع فلسطین و تجاوزات به سرزمین‌های اسلامی پایان دهند.

این سیاستمدار کهنه کار پاکستانی تاکید کرد: دیگر حاکمان کشورهای اسلامی باید در مبارزه برای حقوق ملت‌های مظلوم منطقه ایران را الگوی خود قرار دهند هرچند پاسخ کوبنده به جنایات و اقدامات تروریستی اسرائیل تنها از پس ایران و مقام‌های شجاع آن برمی‌آید.

وی گفت: راه شهدای قدس با وجود ملت‌های مقاوم منطقه و اقدامات شجاعانه ایران محو شدنی نیست و اطمینان داریم پیامدهای مهم و مثبت عملیات وعده صادق-۲ علیه رژیم صهیونیستی منافع ملت فلسطین، لبنان و حامی قوی محور مقاومت یعنی ایران را تامین می کند.

لیاقت بلوچ گفت: پاسخ موشکی ایران بار دیگر ثابت کرد که مردم و دولت آن در برابر هیچ تهدیدی تسلیم نشده و به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ محکم تر می دهند.

به گزارش ایرنا، موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه دهم مهر ۱۴۰۳ در عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان دیشب در تماس تلفنی با وزرای خارجه انگلیس، هلند و فرانسه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها از حق خود برای دفاع مشروع بر اساس ماده ۵١ منشور ملل متحد استفاده کرده و منحصرا پایگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونسیتی را مورد هدف قرار داده است.

جمهوری اسلامی ایران با وجود توانایی در ضربه زدن به اهداف غیرنظامی با اثبات پایبندی همیشگی خود به اصول انسانی و قوانین بین‌المللی و برخلاف اقدامات رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق مسکونی، مدارس، بیمارستان‌ها و اردوگاه‌های غیرنظامی، در پاسخ موشکی شب گذشته خود تنها مراکز امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha