نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی یک ضربه بزند دهها ضربه دریافت خواهد کرد 

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دوران بزن در رو تمام شده و رژیم صهیونیستی باید بداند که اگر یک ضربه بزند دهها ضربه دریافت خواهد کرد.

یعقوب رضازاده روز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به حمله موشکی ایران به تل آویو و بندر حیفا افزود: رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته وحشی‌گری را به اوج رسانده و در یک نمونه ۴۰ هزار نفر از مسلمانان منطقه را در یک سال گذشته به شهادت رسانده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: همچنین رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته هم با نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران، شهید اسماعیل هنیه را در خاک ایران به شهادت رساند و هم سید حسن نصرالله و تعدادی از سرداران سپاه ما را به شهادت رسانده است.

وی افزود: حمله موشکی نیروهای مسلح ایران به تل‌آویو و حیفا پاسخ به این جنایات صهیونیست‌هاست و اگر دست از پا خطا کنند و بخواهند به این حمله موشکی پاسخ دهند با پاسخ کوبنده و سنگین‌تر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

رضازاده خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که امروز دوران بزن در رو تمام شده و اگر یک ضربه بزند ده‌ها ضربه دریافت خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حمله موشکی ایران به سرزمین‌ های اشغالی فلسطین شادی و خوشحالی ملت‌های منطقه به ویژه ساکنان نوار غزه و لبنان را به همراه داشت.

به گزارش ایرنا، نیروهای مسلح ایران سه‌شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ با صدها موشک پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا یکی از شهرهای مهم سرزمین‌های اشغالی را مورد هدف قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha