نمایش درخشان شهرداری بندرعباس در لیگ برتر فوتبال ساحلی

بندرعباس - ایرنا- تیم شهرداری بندرعباس در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، با نتیجه پنج بر یک تیم شاهین خزر رودسر را شکست داد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه در چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور تماشاگران خونگرم بندری و مسئولان در ورزشگاه ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.

شاگردان مجتبی ذاکری در تیم شهرداری بندرعباس طی یک بازی طوفانی، پنج بار دروازه حریف خود را به توپ بستند.

گل‌های تیم فوتبال ساحلی فولاد شهرداری بندرعباس در این دیدار را ابرهیم دکان بحری، امیرحسین حمزه پور، یعقوب عبدی، مهرشاد آبگون و امیرحسین تنیان به ثمر رساندند.

همچنین تک گل تیم شاهین خزر رودسر نیز توسط امیر جعفری به ثمر رسید.

نماینده فدراسیون نیز محمد شریفی بود.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در پایان این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه این بازی مهم بود، گفت: بازی خوبی شاگردانم به نمایش گذاشتند و با وجود هوای گرم این روزهای بندر، در تمرینات تلاش مصاعفی از خود نشان دادند.

مجتبی ذاکری اظهار کرد: در بازی امروز شاگردانم هماهنگ و در حمله و دفاع خوب ظاهر شدند که نتیجه آن پیروزی پر گل در برابر حریف شمالی بود.

ذاکری بیان کرد: از شاگردانم که دراین دیدار فوق العاده ظاهر شدند، بسیار راضی هستم.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس یادآورشد: اگر در نیم فصل اول امتیازها را به آسانی از دست نداده بودیم جایگاه تیم ما در رده های چهارم تا پنجم بود.

در لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور ۱۰ تیم شهرداری بندرعباس، مقاومت گلساپوش یزد، وحدت مهریز، چادرملو اردکان، آداک نوشهر، دکتر تامین اصفهان، پاس جوان گناوه، فولاد هرمزگان، شاهین خزر رودسر و پارس جنوبی بوشهر حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha