فولاد هرمزگان شهرآورد دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی را به نفع خود تمام کرد

بندرعباس - ایرنا - تیم فولاد هرمزگان با نتیجه پنج بر چهار، مقابل هم استانی خود «شهرداری بندرعباس» در شهر آورد دوم هفته دهم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور به پیروزی دست یافت.

به گزارش ایرنا، این مسابقه در چارچوب هفته دهم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور چهارشنبه شب با حضور بیش از ۵۰۰ تماشاگر در ورزشگاه غدیر بندرعباس برگزار شد.

تیم شهرداری بندرعباس که در شهرآورد نخست از تیم هم استانی خود شکست خورده بود، برای جبران شکست دیدار رفت وارد میدان شد که در وقت نخست با یک بازی روبه جلو با گل «موحد جمادی پور» پیروز شد.

در وقت دوم بازهم تیم شهرداری بندرعباس دست از حملات خود نکشید و با گل «علی دیانتی» توانست ۲ بر یک از حریف سخت کوش خود پیش بیفتد. اما تیم فولاد هرمزگان نیز تنها توانست توسط «علی میرزایی» یکی از گل های خورده را جبران کند.

در وقت سوم تیم فولاد هرمزگان به خود آمد؛ ابتدا «رضا امیری» با یک ضربه مهار نشدنی دروازه شهرداری بندرعباس را گشود تا بازی به تعادل برسد.

فولاد هرمزگان شهرآورد دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی را به نفع خود تمام کرد

تیم فولاد هرمزگان که بازی را در دست گرفته بود، روی یک ضربه ایستگاهی توسط «علی میرشکار» به گل سوم رسید و به دنبال آن «امیرحسین عاشوری» با گل چهارم را در دروازه شهرداری بندرعباس را باز کرد.

شهرداری بندرعباس که انتظار چنین گل هایی را نداشت، دست به حملات گسترده ای زد و «امیر حسین حمزه پور» و «شایان جمشیدی» با زدن ۲ گل بازی را به تساوی چهار بر چهار کشاندند.

بازی می رفت که به وقت اضافه کشیده شود و در یک فرصت استثنایی «ابوالفضل شریفی» با ضربه تمام کننده در ثانیه آخر بازی فولاد هرمزگان را به گل پنجم رساند تا این بازی پنج بر چهار با پیروزی فولادی ها به پایان برسد.

"محمدحسین مردانی"، "ابوالفضل داوطلب" و "غلامرضا کرمعلی پور"، وقت نگهدار، "محسن قاسم پور" تیم قضاوت این مسابقه را تشکیل می‌دادند.

ناظر این دیدار نیز "حمید کاملی" نماینده فدراسیون و "مهدی اردیبهشتی" و "مصطفی جلالی" نماینده ویژه این بازی بودند.

در لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور ۱۰ تیم شهرداری بندرعباس، مقاومت گلساپوش یزد، وحدت مهریز، چادرملو اردکان، آداک نوشهر، دکتر تامین اصفهان، پاس جوان گناوه، فولاد هرمزگان، شاهین خزر رودسر و پارس جنوبی بوشهر حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha