سازمان بسیج اساتید: «وعده صادق ۲» بخش ناچیزی از توان دفاعی ایران است

تهران - ایرنا - سازمان بسیج اساتید در بیانیه‌ای ضمن حمایت از اجرای عملیات افتخارآفرین «وعده صادق۲» اعلام کرد: «وعده صادق۲» بخش ناچیزی از توان دفاعی ایران است.

به گزارش ایرنا، در بیانیه بسیج اساتید کشور که چهارشنبه شب ۱۱ مهر ۱۴۰۳، انتشار یافته، آمده است: به شکرانه الهی بار دیگر انتقام الهی به دستان پرتوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به ددمنشی‌ها و خوی وحشی گری رژیم کودک کش صهیونیستی بویژه ترور ناجوانمردانه دبیرکل سرافراز حزب الله سید حسن نصرالله، دکتر اسماعیل هنیه و سردار سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان و ده‌ها کودک و زن بی گناه در غزه و لبنان که با بارش ابرموشک‌های فوق پیشرفته سیستم دفاعی کشورمان و در چارچوب قوانین بین المللی و احقاق حق جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و سوخت جامد آن را آه و فغان مادران مظلوم فلسطین و غزه و سوخت مایع آن ترکیبی از خون و اشک صدها زن و کودکی است که زیر بمب‌های آمریکایی بر زمین ریخته شده است. خشم مقدس امت اسلامی و بغض فروخفته درگلوی رزمندگان مقاومت سوخت موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درعملیات وعده صادق دو شد.

«سازمان بسیج اساتید کشور ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به همه مردم جهان، امت مسلمان، آحاد عزیز و شریف ایران و لبنان، فلسطین و غزه بویژه اقشار نخبه دانشگاهی، اساتید و دانشجویان گرامی اعلام می‌دارد:

۱ - دشمنان ملت‌های مسلمان بدانند آنچه در قالب عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ صورت گرفت بخش ناچیزی از توان دفاعی نظام اسلامی ایران است که بازتاب خشم مقدس ملتی است که اراده نموده به حماقت و جنایت‌های باند تبهکار رژیم منحوس صهیونیستی پاسخ بدهد و اعلام کند تا محو این رژیم نامشروع آرام نخواهد گرفت.

۲ - از همه مسئولان کشور، دولت محترم، دستگاه دیپلماسی هماهنگ با میدان، نیروهای مسلح و سپاه همیشه مقتدر اسلام بویژه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) تشکر و قدردانی نموده و توفیقات روزافزون شان را از درگاه ایزد منان خواهان و خواستاریم.

۳ - از مجامع بین المللی، شورای امنیت و دولت‌های مدعی حقوق بشر قاطعانه خواستاریم ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان ایشان به ویژه آمریکای جنایتکار هرچه سریع‌تر نسبت به توقف توحش سگ هار منطقه اقدام نموده و برای امنیت و صلح پایدار و آتش بس فوری در غزه و لبنان تمامی مساعی خویش را به‌کار گیرند. در غیراینصورت ترور و جنایت، کودک کشی و نسل کشی صهیونیست‌ها با خشم مقدس امت اسلامی وملت قهرمان ایران روبرو شده و صبر راهبردی رزمندگان جبهه مقاومت پایان می‌پذیرد.

در خاتمه بر روان پاک همه شهدای اسلام بویژه سید مقاومت دبیرکل محبوب حزب الله، سلیمان مقاومت سردار سلیمانی، شهیدالقدس دکتر اسماعیل هنیه، شهید عباس نیلفروشان درود و سلام فرستاده و صادقانه وعده می‌دهیم که تا گرفتن انتقام خون‌های پاکشان وغلبه کامل بر استکبارجهانی و صهیونیزم بین الملل از همه متجاوزان و اشغالگران از پای نخواهیم نشست.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha