وعده صادق، فرصت پاسخگویی را از رژیم کودک کش صهیونیستی گرفت

ارومیه- ایرنا- استاد دانشگاه‌های آذربایجان غربی گفت: عملیات وعده صادق ۲، توسط نیروهای مقتدر مسلح جمهوری اسلامی ایران فرصت پاسخگویی را از رژیم کودک کش صهیونیستی گرفت.

به گزارش ایرنا،فخر علی قلی زاده شامگاه چهارشنبه در تجمع هنرمندان ارومیه ای با عنوان علمداران مقاومت با تسلیت شهادت رهبر مقاومت و تبریک عملیات وعده صادق ۲ افزود: این عملیات انتقام سختی بود از دشمن و همه راهها را برای پاسخگویی دشمن بست.

وی با اشاره به استراتژی بازدارنده نظام جمهوری اسلامی گفت: دراین عملیات با وجود اینکه به گفته کارشناسان ۹۰ درصد موشک های نقطه زن به هدف اصابت کرده اند اما هیچ آسیبی به مردم عادی و بی گناه وارد نشده است.

قلی زاده ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز با افتخار به اسراییل اعلام می کند که ما مردم و مراکز اقتصادی را هدف قرار ندادیم بلکه هدف ما مراکز اطلاعاتی و عملیاتی بود که از آن مراکز برای ترور فرماندهان ما عمل کردند.

استاد دانشگاه‌های آذربایجان غربی ادامه داد: این اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان می دهد.

قلی زاده یادآورشد: این عملیات دل انسانهایی که از ظلم رژیم صهیونیستی و از ترور سرداران و فرماندهان کشورمان و جبهه مقاومت رنج می کشیدند را شاد کرد و امیدی دوباره به آنها داد.

استاددانشگاه‌های آذربایجان غربی یادآورشد: باوجود اینکه سه نیروی مسلح در کشور وجودد دارد اما امروز افتخار می کنیم سپاه در بیانیه خود صراحتا اعلام کرد که عملیات وعده صادق با همراهی ارتش صورت گرفته است.

وعده صادق، فرصت پاسخگویی را از رژیم کودک کش صهیونیستی گرفت

به گزارش ایرنا،هنرمندان ارومیه ای شامل شاعران و نویسندگان در تجمعی تحت عنوان علمداران مقاومت یاد و رشادت و مبارزه چندین ساله رهبر مقاومت سید حسن نصرالله را گرامی داشته و اقدام به اجرای برنامه های متنوع از جمله شعر خوانی کردند.

وعده صادق، فرصت پاسخگویی را از رژیم کودک کش صهیونیستی گرفت

درپایان این تجمع هنرمندان طوماری را با نوشته ها و امضاهای خود در وصف و رثای رهبر مقاومت مزین کرده و یاد او را گرامی داشتند.

وعده صادق، فرصت پاسخگویی را از رژیم کودک کش صهیونیستی گرفت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha