۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85616410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مردم رزن و درگزین: توسعه فضای ورزشی هدفگذاری شده است

همدان-ایرنا- نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه فضای ورزشی به ازای جمعیت فعال این ۲ شهرستان هدفگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید ابوالحسن مصطفوی غمام روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی هیات‌های ورزشی بخش سردرود و بخش بغراطی شهرستان رزن اظهار کرد: سرعت خوبی را در روند ساخت و تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان رزن شاهد هستیم که به توسعه فضای ورزشی به ازای جمعیت ورزشکاران کمک شایانی می کند.

وی بیان کرد: حرکتی جهادی برای احداث فضاهای ورزشی و توسعه سرانه‌های ورزشی در شهرستان رزن با همراهی مطلوب دستگاه ورزش استان همدان صورت گرفته که رضایت بخش است.

مصطفوی غمام اضافه کرد: توسعه زیرساخت های ورزشی نه تنها مردم را به ورزش سوق می دهد بلکه موجب ترویج ورزش های همگانی در بین آحاد جامعه می شود.

وی با بیان اینکه ورزش درمانگر بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین بیماری‌های جسمی است، یادآور شد: ورزش در شهرستان های رزن و درگزین نیازمند توجه بیشتر است و در شهرهای این منطقه استعدادهای پرشماری داریم که نیاز به شکوفایی دارند.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توجه به ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی بسیار حایز اهمیت است و انتظار داریم جامعه ورزش بیش از پیش در این حوزه برنامه محور عمل کند.

شهرستان های رزن و درگزین در شمال استان همدان دارای بیش از پنج هزار ورزشکار سازمان یافته هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha