عملیات وعده صادق ۲ حق مشروع ایران در مقابل دشمن متخاصم بوده است

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بیش از ۹۰ درصد موشک های نقطه زن ایران در حالی به نقاط از پیش تعیین شده اصابت کرد که جمهوری اسلامی همه توان و قدرت موشکی واقعی خود را به نمایش نگذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین" اله نور کریمی تبار" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انجام عملیات وعده صادق ۲ توسطه غیور مردان سپاه اسلام، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام و محور مقاومت به خونخواهی از شهدای ترور این جبهه و یاری رزمندگان حماس، حزب الله و انصارالله عملیات وعده صادق ۲ را اجرا کرد.

وی افزود: انتقام ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، اسماعیل هنیه رییس دفتر جنبش حماس، سرلشکر سید عباس نیلفروشان مستشار ارشد نظامی ایران در لبنان و دیگر شهدای مظلومی که توسط صهیونیست ها به شهادت رسیدند از سوی جمهوری اسلامی اجتناب ناپذیر بود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: انتقام خون این شهیدان در عملیات وعده صادق ۲ عامل بازدارنده تحرکات نظامی دشمن علیه کشور ما و بیانگر قدرت نظامی جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: این عملیات موجی از شادمانی و امید را در بین مردم منطقه به ویژه ایران اسلامی، جبهه مقاومت و کودکان فلسطین و لبنان ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد: در وعده صادق یک ایران خوب عمل کرد اما بسیاری از عناصر خودباخته معتقد بودند تکرار این عملیات برای ایران امکان پذیر نخواهد بود اما جمهوری اسلامی با اجرای قاطعانه عملیات وعده صادق ۲ گوشه ای از قدرت موشکی خود را به جهان نشان داد.

وی تاکید کرد: دنیای کنونی تابع زور است و مجامع بین‌المللی و ابرقدرت ها در برابر جنایات بیشمار و علنی اسرائیل در منطقه با بی تفاوتی سکوت کرده اند و از محکومیت این رژیم خوداری می کنند اما ایران اسلامی در عملیات های وعده صادق یک و ۲، مطابق منشورها و قوانین بین المللی از حق دفاع مشروع خود در برابر دشمن متخاصم استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، عملیات موشکی وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله (ص) با مشارکت سپاه، ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شامگاه سه شنبه هفته جاری در انتقام و خونخواهی ترور شهیدان اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سید عباس نیلفروشان اجرا شد.

ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که ایران از همه توان نظامی خود استفاده نکرده و در صورت هرگونه تحرکات شیطنت آمیز از سوی اسرائیل و همپیمانانش، با ضربات مهلک و کوبنده تری از سوی جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد.

مردم در اقصی نقاط ایران و کشورهای متطقه با حضور در خیابان ها با ابراز شادمانی حمایت خود از این عملیات را نشان دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha