جمع‌آوری کمک‌های مردم استان مرکزی به مظلومان غزه در میعادگاه‌های نمازجمعه

اراک - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر این استان فردا (جمعه) در تمام میعادگاه‌های نماز جمعه حضور دارند و آماده دریافت کمک‌های مردم استان مرکزی به مظلومان غزه، لبنان و یمن هستند.

علیرضا شهرجردی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در پی تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به کشورهای غزه، لبنان و یمن و نقض آشکار حقوق بشردوستانه از سوی این رژیم غاصب، جمعیت هلال‌احمر با اعلام فراخوان رسمی، کار جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم و خیرین نوع‌دوست استان مرکزی به این مناطق از یک هفته پیش آغاز شده است.

وی بیان کرد: در این مدت ۵۳۰ میلیون ریال به صورت نقدی از طریق ۱۳ پایگاه جمعیت هلال احمر جمع‌آوری شده که این رقم به جز واریزی مردم استان مرکزی به حساب‌های اعلامی متمرکز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: داوطلبان جمعیت هلال احمر این استان فردا (جمعه) در تمام میعادگاه‌های نمازجمعه حضور دارند و مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را داخل صندوق‌های پیش‌بینی شده بیاندازند.

شهرجردی اظهار کرد: همچنین مردم و خیرین این استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم غزه را به شماره‌ حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶، شماره شبا: IR۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و یا
۴. کد دستوری *۱۱۲*۵#، نزد بانک مرکزی واریز کنند.

وی گفت: برای کمک به مردم لبنان نیز از طریق بانک ملی به شماره حساب ۹۹۹۹۹، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹، شماره شبا، IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ و یا کد دستوری *۱۱۲*۱#، مبالغ مورد نظر خود را واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: برای کمک به مردم یمن نیز از طریق بانک ملت، شماره حساب ۹۹۹۹۹، شماره کارت، ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۹۹۹۹۹۹۸، شماره شبا
IR۹۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹ و کد دستوری *۱۱۲*۷#، در نظر گرفته شده است.

۱۴ هزار داوطلب جوانان و امدادگر در جمعیت هلال احمر استان مرکزی فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha