جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت با همکاری مساجد استان مرکزی

اراک - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، از جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت، با همکاری مساجد سطح استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، علیرضا شهرجردی عصر سه‌شنبه در دومین نشست ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان مرکزی که با حضور ائمه جماعات مساجد شهرستان اراک برگزار شد، افزود: مردم استان مرکزی با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود، بار دیگر نشان دادند که در کنار مظلومان جهان ایستاده‌اند.

وی با اشاره به همدلی و همراهی ائمه جماعت، هیات امنا و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این حرکت بشردوستانه، بیان کرد: موضوع اطلاع رسانی ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت باید با جدیت پیگیری و اجرا شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: صندوق کمک‌های جبهه مقاومت در مساجد استان و شهرستان اراک با حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر مستقر می‌شود.

شهرجردی اظهار کرد: ۵۰۰ میلیون ریال تاکنون به صورت نقدی از طریق صندوق‌های جمعیت هلال احمر استان مرکزی در مساجد برای کمک به جبهه مقاومت جمع‌آوری شده است.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی هم در این نشست، از آمادگی نیروهای داوطلب هلال احمر برای حضور در مساجد شهرستان اراک خبر داد.

سیدرضا میرهاشمی افزود: در این راستا جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی برای حضور در مساجد به منظور کمک به جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم جنگ زده لبنان، غزه، یمن آماده فعالیت می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی هم در ادامه این نشست، بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای تبیین اهمیت حمایت از مردم مظلوم لبنان و جبهه مقاومت تاکید کرد.

حجت الاسلام نصرت‌الله عباسی افزود: آمادگی اعزام مبلغین و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت حوزه‌های علمیه استان مرکزی فراهم است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی نیز در این نشست گفت: کمک‌های مردمی می‌تواند در کمک جبهه مقاومت بسیار راهگشا باشد و به جبهه حق علیه باطل کمک کند.

حجت الاسلام علی رودبارانی افزود: همه وظیفه دارند در حد توان خود برای کمک به این جبهه تلاش کنند.

حدود ۲ هزار و ۵۰۰ مسجد در استان مرکزی وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha